Hoeveelste ronde zitten jullien?

Ik zit in ronde 2!

Ik was in de eerste ronde gelijk zwanger, dit is helaas in een miskraam geëindigd.

Wacht nu op mijn menstruatie om weer verder te kunnen gaan.

Liefs.

 
Dankje zonnebloem !

Vanmorgen getest , maar negatief .

Vrijdag NOD.. Voel jij je goed nu?

Nassira; heftig gelijk een miskraam zeg! hopelijk is alles snel op gang.
 
Wij gaan naar ronde 3, na een zwangerschap die ik helaas heb moeten afbreken.

gebruiken jullie elke maand ovulatietesten? ik heb het 1 maand gebruikt maar twijfel om ze weer te gebruiken
 
1e zwangerschap ronde 4 welke helaas op een miskraam is uitgelopen en deze zwangerschap (7,5 week nu) ook bij ronde 4 maar met behulp van temperaturen, ovulatietesten en acupunctuur. Ik gebruikte de (ovulatie-/zwangerschaps)testen van Sensitest. Daarmee kan je 5 dagen voor je NOD testen. 3 dagen voo mijn NOD had ik al een hele positieve test.

Meiden hou moed, het is heel normaal als je er een half jaar of een jaar over doet om zwanger te raken. Alleen je wil het meteen als je de keuze gemaakt hebt.

Succes!
 
Ik ben net ongesteld geweest. Dit keer een cyclus van 33 dagen. Dacht dat het raak was maar helaas:(. Zit nu in ronde 6.

Succes iedereen. Liefs
 
Wij zitten nu in ronde 3. Ronde 1 duurde 33 dagen, ronde 2 duurde 60 dagen en zit nu dus op dag 21 van ronde 3. We hebben niet zo veel kunnen klussen dus denk niet dat het deze keer raak is. Al ben ik tot nu toe zo onregelmatig dat je er niks van kunt zeggen... dus blijven we maar duimen!
 
Ik ben helaas weer ongesteld . door naar ronde 5.

Heb vorige maand ovulatietesten gebruikt van sensitest maar mijn cyclus is redelijk stabiel dus niet echt een grote meerwaarde.

Twijfel nog voor deze ronde. ..



Succes meiden!
 
Terug
Bovenaan