Hoeveelste ronde zitten jullien?

Februari gestopt, in juni zwanger dat is uitgelopen op een miskraam, begin augustus gecurreteerd en nu zitten we in ronde 4.

Hopelijk is dit onze laatste ronde ;-).
 
Hier ronde 4. Meteen vanaf de 1e ronde 'normale' menstruatie van ongeveer 28 dagen.

Ik twijfel af en toe wel aan mezelf. Iedereen wordt zo zwanger maar wij nog steeds niet. Mijn man heeft zijn sperma wel al laten testen maar die waren meer dan gezond. Maar dan kan het nog meerdere redenen hebben. Hopelijk ligt het straks niet aan mij.
 
Zonnebloem90 sommige vrouwen hebben langer nodig voor het ontpillen. Het is heel normaal. Bij sommige mensen gaat het inderdaad van het luie dakje.  Maar bij anderen niet . Het is inderdaad soms lastig. Een aantal mensen weten het wel van ons, vanwege de miskraam.  Daarvoor niet.
 
@R1988  Ik denk niet dat het ontpillen is eerlijk gezegd. Ik had alleen de eerste maand gevoelige borsten maar heb meteen een regelmatige cyclus. Dus elke keer netjes rond de 28 dagen ongesteld.

Ik denk gewoon pech gehad. Sommige zijn gemiddeld 2 jaar bezig dus we hebben nog geen lang geen klagen :)
 
Hi allemaal,

wij zitten beginnen als het goed is aan de 5de ronde.

wel last van ontpillen gehad de eerste maand en nu rare cyclussen waarvan ik iedere keer denk dat het een innestelling is.

46 dagen

61 dagen

26 dagen

22 dagen

en gister een uur een klein beetje bloed gehad en dus 23 dagen maar het bloeden is gestopt. Heel vreemd.

succes iedereen met zeanger worden. X
 
Ik ben blij om te lezen dat wij niet de enige zijn die in ronde 3 nog niet zwanger zijn. Soms komen gelijk de onzekerheden om de hoek.

Maar indd, hoeftniets te betekenen.



 
Terug
Bovenaan