Hoi dames hoe gaat het?

Hoihoi,

Tsja, uiteindelijk waren we om 23 uur thuis. Mijn man heeft in de auto ook netjes zich 'nuchter gehouden' vanaf 22 uur. :)

@Maris, wat vervelend zeg! Dat zij er ook geen rekening mee houden. Als je dan thuis bent, kun je dan niet even op bed liggen? Ik doe dat thuis wel, echt even mijn rust pakken. (of mijn ouders of schoonouders er nu zijn of niet)

@Dora, niet echt hele leuke kerstdagen als je je nog niet fit voelt.
Succes nog die laatste 3 weken. Anders gewoon alsnog eerder stoppen.

@Baby, snap heel goed dat je het vervelend vind, maar het is niet anders. Doe het maar voor je baby.

@update:
Gisteren heel erg veel last van dikke benen en handen. Doe mijn trouwring ook maar niet meer om :( Maar goed, dat is voor het goede doel.
Gisteren heel veel gezeten. Dus tsja, dan is dat nu eenmaal zo. MAar had er om 23 uur echt last van.
VAndaag zo goedals geen last van.

Om 7 uur ging de wekker, zodat ik om 7.20 uur weg kon rijden naar het ZH.
Daar geprikt en drankje en heerlijk achter de laptop gewerkt. Kon ik mooi wat mailtjes vast klaar zetten in Word, die ik maandag op mijn werk zo kan versturen. ;)

Verder daarna heerlijk nog even bij de BabyPark en Prenatal wat aanbiedingen gehaald. En hele leuke cadeautjes voor mijn man. (maart jarig) Maar uiteraard allemaal voor die kleine. Dus duidelijk nuttige cadeaus. Dat wilde hij ook.
VAnmiddag weer veel gedaan in huis. En dat voelt zo goed. Kamers opgeruimd. Babyspul gestreken. (dinsdag maar in de kast leggen op de goede plekken)

Belde vanmiddag opeens de gyn... Ik schrok mij rot. Want er was gezegd dat als er eerder werd gebeld het dan foute boel zou zijn. Belde zij mij dat ik gerust appelbeignets kon eten, want de test was goed. Ik kan volgende week weer gewoon bij de VK langs en daar blijven. Zij had de VK ook al gesproken. Daarmee dus verdere 'lijnen' afgesproken. Bovengrens voor gemiddeld NL zou 24 zijn, maar hebben zij nu naar 29 gebracht. Zo'n voorbeeld gaf zij. Want om nu elke keer een test te doen. Dus ik ben weer helemaal opgelucht en blij. :)

Morgen onze nieuwe auto ophalen. :) Iets groter dan nu, dus iets meer gezinsauto. :) Voelt best wel gek hoor. Dan zondag samen nog vrij. Maandag dan weer werken, allebei en beiden op hetzelfde tijdstip. Dus optimaal van elkaar genieten.

Dinsdag komen mijn schoonouders weer. Ik heb overdag voor mijzelf. (veel voor kinderkamer doen) en dan 's avonds ook nog uurtje voor mijzelf. (wil naar de kerk)

Dus tsja, nu besef ik ook wel waarom ik nu al 32 weken ben. De eerste echte klachten komen... en de gedachte eraan dat ik nog maar 6 diensten hoef te werken is best gek.

Fijn weekend!
 
Fijn dat alles goed is heleen!! Vast een opluchting.

Ja heerlijk die spulletjes kopen, dat was bij ons deze zwangerschap een stuk minder gezien ons 2e meisje in aantocht is. Maar dat heeft zeker een financieel voordeel!!

@baby voor je het weet is je baby er en je verlof weer voorbij dus relax. Pijn vrij is nu het belangrijkste om je bevalling goed in te gaan. Rust!!
 
@Dora,
het kopen is erg leuk. Ondanks dat ik dat vaak alleen doe. (wel na overleg natuurlijk)
Heb nu echt bijna alles in huis. :) Dat is zo'n geruststelling. :)

2 weken geleden had de HEMA trouwens een aanbieding dat je online 20% korting op een artikel kreeg. (nu is die aanbieding er weer)
Wij hadden toen 5 x babylotion gekocht, 7 x zeepvrije waszeep en nog een aantal dingen. Ging alleen van de 5 stuks babylotion de korting af. Wij bij de klantenservice. Goh, wij kopen 1 artikel(code), maar hebben daar meerdere stuks van. In de voorwaarden staat niet dat het per stuk is, maar per artikel.
Is de manager erbij gehaald. En die gaf ons gelijk.
Dus uiteindelijk op alle spullen 20% korting gehad. Hierdoor waren wij €10,00 goedkoper uit.
Nu heeft mijn man weer zo'n bestelling gedaan en gaat hij het weer ophalen. Kijken of ze het nu weer doen. ;)
Dus misschien nog een tip voor jullie. ;) Scheelt echt zoveel in prijs!

liefs,
 
@heleen, kan me zeker voorstellen dat je je kapot schrikt. Gelukkig dat alles goed was.

@shoppen: doe ik ook vaak alleen, maar vindt het niet erg want dan kan ik kopen wat ik leuk vind haha. En mn man zit meer op de financiën dus kan ik beter alleen gaan :) Vandaag de laatste dingen in geslagen voor de kleine. Nu alleen nog nutrilon, die is overal steeds uitverkocht dus als ik het tegenkom meteen inslaan.
 
Shoppen met een amn dat gaat niet samen, haha.

En ik heb in de babytijd nog nooit bodylotion etc gekocht. Krijgen altijd zoveel dat je daarmee kan doen tot ze 3 zijn. En als ze er niet tegen kunnen zit je er mooi mee.

Ik ga ook een doosje nutrilon halen met zakjes waar 1 voeding in zit, als dan de borstvoeding niet lukt dan heb je het altijd in huis.
En o ja niet te vergeten nog een multipack pampers newborn.
 
@shoppen
Ik zit meer op de financien dan mijn man. Dus dat zou het probleem niet zijn. MAar hij moet gewoon zo vaak werken op dit moment. ;)
(ik hoef bijna niet meer... hebben eindelijk daarmee rekening gehouden, dat ik geen 7 dagen achter elkaar hoef te werken)

Ik weet wel wat hij leuk vind, dat scheelt alweer.


Als het goed is, krijgen wij zo min mogelijk verzorgingsproducten... aangezien wij daar een kadotip op het geboortekaartje hebben staan. ;)

@flesvoeding
Ik heb een doos van weet ik veel welk merk gekocht. Gewoon bij de Plus. Niet H.A., maar dat hoeft dan voor 1 dag niet werd er al door de VK gezegd. Nutrilon is gewoon zoveel duurder, terwijl hier hetzelfde in zit.

@huidsveranderingen
Ik heb sinds 4 dagen heel erg veel last van een soort 'puistje' op mijn bovenbenen. Vooral als er water langs loopt of wanneer ik in bed langs de lakens schuur... juist dan kriebelt het.
Lijkt een beetje op een muggenbult. Aangezien er pertinent geen witte kop op zit.
Hebben jullie hier ook last van?
Is dit een kwaal wat bij de zwangerschap hoort?


@Auto
Gisteren een grotere auto opgehaald. Echt ideaal! Op zo'n moment bedacht mijn man zich ook: "wat leuk! Een grotere auto! Dat is écht een voordeel van pappa worden."
Zetten jullie de kleine in de maxicosi en dan voorin of achterin?
Wij hebben alleen achterin van die ISO-aansluitingen. (2 stuks)
Maxi-cosi kan uiteraard ook gewoon door de gordel vast gezet worden.
Als de maxicosi achterin staat. Jij rijdt een keer alleen met de kleine. Waar heb je dan het meeste zicht op de kleine? Wanneer de maxicosi achter je staat of achter de bijrijdersstoel staat?

Sorry, wat een gekke vraag eigenlijk over de auto. :$ Maar ik heb er geen idee van.... maar wil de kleine wel in de gaten houden. :$:$
 
De maxicosi moet altijd achterin staan als je voorin een airbag hebt. Ook als ik alleen in de auto zit zat de kleine achterin. Kan je ook niet steeds je blik van de weg afhalen omdat je je kleintje wil zien.
als je een ongeluk krijgt en je kleintje zit voorin en de airbag komt eruit dan zit je kind in de verdrukking.
Fijn hoor een grote auto, heb je zeker wel nodig met de kinderwagen etc.

een kado tip op het geboortekaartje wat handig! Wat heb je als tip?
Wij hadden dat wel bij het dopen gedaan maar niet voor de geboorte.
Wij hebben bij ons vorige kindje niks gehad wat we niet leuk vonden.
Alle kleertjes heeft ze aangehad.
Al hoop ik nu geen pakjes 50/56 meer te krijgen want dat hebben we echt al een last vol.

puistje? Kan je hem niet uitknijpen als er een witte kop op zit? Misschien tandpasta opsmeren voor je naar bed gaat? Dan droogt hij uit. Het kan ban de hormonen komen.
Ik zit al vanaf dag 1 van de zwangerschap onder de rode vlekken. Bij onze oudste dochter was dit ook hwy geval. Gelijk na de bevalling was t weg. Gelukkig!!
 
@Dora,
dankjewel.

Ik kan de airbag wel uitschakelen voorin. (bijrijdersplek)

Kadotip: envelopje + daarbij als tekst, kadobonnen van Fakkel, Hema of Boekenbonnen.
(kleertjes, heb ik voor de eerste 3 maand sowieso genoeg en daarna moeten we even kijken. Aangezien ik jongenskleding van mijn schoonmoeder heb en meisjeskleidng van mijzelf... vanaf maat 68/74 tot 92. We weten nog niet wat het wordt, dus dat is dan even aankijken. Ik heb al een serie boeken die ik verder wil aanvullen, dus dan zijn die bonnen heel erg welkom)

Het zijn een soort van muggenbulten eigenlijk. Want er zit geen kopje op. Anders had ik ze wel uitgeknepen. :)
Ik zal vanavond de tandpasta eens gaan proberen.
 
Terug
Bovenaan