hoi dames wie nog meer nod 10 april

hoi ponoka ik ben af gelopen week ook er ziek geweest .

of het kwaat kan !!!!!!!!!!!!!!!! weet ik ook niet .

heb mijn ei nog niet gevonden pffffffffffff het duurt ook allemaal zo lang ,
maar ja het zonnetjeschijnt en dat doe een mens ook goed.

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Iris,

Ja gelukkig schijnt het zonnetje en ga er vanmiddag dus ook even lekker uit! Alleen hoor ik dat het bij jullie 16 graden is, bij ons helaas maar net boven nul! Gistermiddag hadden we nog sneeuw/regen!! Kan ook echt niet meer wachten tot alle sneeuw hier weg is! Heb zo'n ongelofelijke zin in het voorjaar he! Maar keek gister even in de tuin op plekken waar geen sneeuw meer lag, en ja hoor mijn tulpen komen omhoog! Joepie!! (woon in Canada).

Groetjes Ponoka

quote: Ponoka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 21:54:07'));

Hoi Iris,

Ja gelukkig schijnt het zonnetje en ga er vanmiddag dus ook even lekker uit! Alleen hoor ik dat het bij jullie 16 graden is, bij ons helaas maar net boven nul! Gistermiddag hadden we nog sneeuw/regen!! Kan ook echt niet meer wachten tot alle sneeuw hier weg is! Heb zo'n ongelofelijke zin in het voorjaar he! Maar keek gister even in de tuin op plekken waar geen sneeuw meer lag, en ja hoor mijn tulpen komen omhoog! Joepie!! (woon in Canada).

Groetjes Ponoka

toch het gevoel dat  je een beetje voor jaar hebt in je tuin.
groetjes iris

Hoi!

Ik vermoed (tja is bij mij nooit zeker) dat ik ook rond de 10e mn nod heb. Laatste mens. was op 10-03 na een periode van 40 dagen.
Ben aan de pil (nee niet DE pil maar pillen voor mn pcos) en heb rond dag 10 al cervixslijm geconstateerd terwijl dit normaal pas op dag 26.27, 28 ofzo is.
Lijkt er op dat ik dit keer dus onder de 40 dagen blijf.

Gr. Mamaloe

Hallo dames,

Ik heb mijn NOD op 4 april.........
Wat duurd wachten toch lang   he???
Derde ronde, voor tweede kindje.
Bij onze eerste kindje (en zwangerschap) was ik na 2 maanden zwanger.
Onze dochter is vorige week 1 jaar geworden.
Ik kom uit Zuid- Holland.

Succes allemaal he

Hej meiden...

Alles nog onder controle?
Vanmorgen temperatuursteiging van 0,3 graden, zit nu op 37 graden...
Dus ik denk dat ik mij ei heb...
Hoe is de stand verder bij jullie?

groetjes,
Visje x

hoi dames spannent he dat wachten.

heb mijn ei vandaag gevonden op de19de dag van mijn cyclus met cb ovl test.

en gisteren had ik een transparante slijm prop dus het is afwachten nu tot nod

groetjes iris

Dat wachten is inderdaad spannend. En het wordt alleen maar spannender aangezien we hier in dit topic inmiddels met een aantal dames samen zijn die zitten af te wachten . Nog ruim een week en dan weten we meer hopelijk. Hoop dat pasen voor ons allemaal een vrolijk begin van onze zwangerschap mag zijn!

groetjes en veel suc6 met afwachten de komende week.
Dion

Terug
Bovenaan