hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Gipsyd: Vrijdagavond   super misselijk, dag erna meteen een seaband gehaald.(schijnt te werken)  En vanaf gisterochtend dikke vette buikpijn! OVULATIE.....AU AU.....nu nog steeds erge buikpijn onder in buik. Hoop dat het langzaam wegtrekt.... is niet zo leuk!

Hoort er denk ik allemaal bij...lijkt wel of ik onge aan het worden ben, zo'n gevoel!

Ik heb dat nu ook weer. Een gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Last  van onderrug en in mijn buik.  En volgens mij zou dat best mijn eisprong kunnen zijn? Sinds ik met de 1e ronde bezig ben, ben ik natuurlijk meer met dat soort dingen bezig, en toen bedacht ik me dat dit wel eens mijn eisprong zou kunnen zijn. Paar maanden geleden had ik dat ook al, ben zelfs naar de ha ermee geweest, maar volgens hem niets aan de hand. Niet gesproken over een eisprong ofzo. Maar wat denken jullie? Zou dat kunnen?

Ik had uitgerekend dat ik vruchtbaar zou zijn rond de 26e, heb HET elke dag gedaan, dus op zich  genoeg kansen  lijkt me.

Haihai,

Ja zo voelt idd de eisprong aan. Ik heb hem altijd gevoeld, maar nu is hij zeer heftig! Fuufuu.....weet niet of deze pijn normaal is...het lijkt ook wat op blaasontsteking, want telkens als ik moet plassen doet het wat zeer bij mijn eierstokken. Kijk het nog even aan, anders even naar de HA.

Wie weet Bieb dat het raak is!!! Mijn vruchtbare dagen zijn v.a morgen voorbij.....spannend hoor.......

Liefs voor jullie allemaal!

Nou, had het nog  nooit gevoeld, maar sinds ik met pil gestopt ben wel dus. Maar nu ik weet dat dit de eisprong zou kunnen zijn, ben ik wat geruster

En nu maar hopen dat het heeft aangeslagen al die 'drukke'   nachten. Pfff laatste tijd nog nooit zo veel gedaan, vriend is er toch wel blij mee. Maarja ,voor een goed doel moet je maar denken.
Straks kan t ef een paar weken niet, dus moet ik een ronde overslaan (ivm operatie vriend), dus moet er nu alles uithalen wat er in zit

Heey meiden,

Gisteravond hele avond zeurderige buikpijn en steken gahd. Vanonchtend werd ik ermee wekker, dus meteen urine weggebracht, want het lijkt echt op een blaasontsteking! Bel ik net voor de uitslag: GEEN blaasontsteking! Ik was er van overtuigd het wel te hebben...hahahah...dus een zware eisprong..laten we het daar dan maar op houden. Ik loop af en toe krom van de pijn!

Mannetje is heel lief, drinken, kruikje....knuffeltje...aaahhh

liefs..........

-gipsyd:
Nou dat is dan toch wel een heel zware eisprong. Heb je er altijd zo last van? Al moet ik zeggen, dat ik nu ook al vanaf zaterdag last heb. Nu gelukkig wel minder.
Laat je mannetje je maar goed verwennen.

Pff heb de hele tijd zo een zenuwachtig gevoel. Zit nu al te denken aan volgende week. Dan zou ik ong. moeten worden (hoop t natuurlijk niet).
Maar het is gewoon zo spannend allemaal. Hou goed in mijn achterhoofd dat t echt niet gelijk raak hoeft te zijn de 1e x, maar het kan natuurlijk wel!!

Kan je trouwens de innesteling voelen? Dat is toch ongeveer nu dan? sorry hoor, weet t af en toe ook niet meer wanneer je wat kan voelen....

He allemaal,

Jeetje! ik herken echt veel van jullie verhalen!
Ik ben nu ruim een maand gestopt met de pil en de eerste maand heb ik er voor gezorgd dat ik nog niet zwanger zou worden zodat mijn lichaam een beetje schoon kon worden.
Ik heb er echt veel last van! Ik wist niet eens dat ik al die hormonen had! En een eisprong! Ik wist echt niet meer wat dat was!
En ook ben ik zo zenuwachtig! Echt gek! Had nooit gedacht dat ik dat nu al zou zijn!
Ik vind het wel heel fijn dat ik in jullie verhalen een hoop herken, weet ik in iedergeval dat het niet raar is!
Ben benieuwd hoe het allemaal zal verlopen met iedereen!

Groetjes Jacqy

Hallo allemaal,

Wat ontzettend fijn dat er zulke sites bestaan. Mijn vriend en ik gaan er vanaf augustus ook echt voor, vorige week koperspiraal laten verwijderen en meteen foliumzuur gaan slikken.

Net als jullie allemaal loop ik ook met een ontzettende smile rond en zing ik in mijn hoofd: Niemand weet, niemand weet... hihi... Dit is echt het leukste geheimpje dat ik ooit heb moeten bewaren. Ik ben zo vrolijk en voel me zo fijn... Afgelopen weekend ook voor het eerst  zonder mijn spiraaltje gevreeen, maar als het goed is was mijn vruchtbare dag net voorbij (en als dat niet zo was dan is het nog beter).

Volgens mijn cyclus moet ik 7 augustus ongi worden... Ik vind het zo spannend allemaal en erg fijn dat er zo'n forum bestaat dan kun je stiekem toch alles met elkaar delen waarvan echt helemaal niemand weet heeft... heerlijk.

Nou... ik hoop inderdaad dat augustus een vruchtbare maand gaat worden! Ik zou het fijn vinden als ik me bij jullie groepje aan mocht sluiten.

Heel veel groetjes,
Miepzzz

PS. Let niet op mijn naam, na 14 pogingen was het eindelijk raak... hoop dat dat met het zwanger worden sneller zal vlotten ;-)

Hallo meiden!

Ik hier weer...

Ben vandaag naar de gyneacoloog geweest. De andere medicatie voor mijn bloeddruk werkt prima, dus zegt die aardige dokter: nu is het een kwestie van veel doen... ik zie je de volgende keer dan, je bent welkom! ( Leuk toch?)

Gisteren (Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden, grrr) voor de eerste keer voor het eggie gedaan! Ik wilde wachten tot ik ongesteld zou worden, maar daar konden  we allebei niet meer op wachten. We zien wel, we gaan "het" nu regelmatiger doen, want ik weet nu echt niet meer wanneer mijn vruchtbare dagen zijn...

Gipsyd: Jee, wat een pijn moet je nu hebben, hopelijk is het snel minder. Fijn dat je mannetje je zo verwend.
Ik heb trouwens nog steeds geen eisprong gevoeld sinds ik gestopt ben met de pil.

Vrijdag tot en met dinsdag lekker weer vrij! (Dus kan er veel geklust worden)  Wij gaan Vrijdag met z'n tweetjes naar de musical Tarzan.

Liefs...
Ken

Terug
Bovenaan