hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo Lilian,

Jeetje wat vreselijk voor jullie! Wat kort nog.......kun je het allemaal een beetje een plaatsje geven? Het lijkt me vreselijk moeilijk en leef met je mee voor zover ik kan......

Hopelijk komt er gauw een broertje of zusje voor STORM en DAAN!

Klets maar lekker met ons mee hierzo.

Suc6 met zwanger worden.

Liefs................

Hey lieve mensen!

Ik ben hier voor het eerst en heb iets als dit nog nooit eerder gedaan dus moet nog ff uitvogelen hoe alles werkt hihi(ben niet zo handig met computers).

Ben blij dat ik jullie gevonden heb!
Ik ben eind april gestopt met de pil,nog niet zwanger  maar ik weet dat het heel normaal is dat het wel even kan duren.maar toch is het elke x weer een teleurstelling zoals jullie wel begrijpen.Stiekem hoop je natuurlijk dat het direct raak is!

Misschien maken meer van jullie dit ook mee?Ik voel me een beetje raar dat ik dit vertel maar moet het gewoon even delen hihi....Ik heb al melk uit mijn borsten en dat heb ik al vanaf ongeveer juni dus 2 maand na het stoppen met de pil.!!!Hihi,hebben meer mensen dit meegemaakt?Ik bedoel is het normaal?

Ik hoop ook dat deze maand een vruchtbare maand is voor ons allemaal!!!!
Meiden heeeeeel veel suc6!!!!!Ik zal jullie ook op de hoogt houden!

Knuffel!

lieve lillian,ik hoop dat je alles uiteindelijk een plaatsje kan geven.
Ik hoop dat je heel veel steun krijgt van de mensen om je heen en er veel over kan praten.

Lucht je hart zoveel mogelijk,praat er veel over of schrijf het van je af.
Dat heeft mijn moeder ook gedaan,mn ouders hebben 3 kindjes verloren.1 meisje,1 jongetje(Dennis) en de ander was in een veel vroeger stadium.

Alle ervaringen zal je meedragen in je '"plunjezak" maar probeer die ook zo nu en dan van je af te gooien.

Ik voel met je mee,ontzettend veel sterkte en natuurlijk tegelijkertijd heel veel geluk en gezondheid wens ik jullie toe!

Liefs.

Jeetje Lillian,

Wat een heftig verhaal zeg! Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik moet reageren. Knap dat je jezelf weer heb opgepakt en er direct opnieuw voor gaat... al wil dat natuurlijk niet zeggen dat je niet meer verdrietig bent.

Heel veel sterkte en vooral ook veel kracht en succes!

Veel liefs!

Lilian:
Jeetje wat een verhaal. Ik hoop dat nu alles beter zal gaan en dat je snel weer gezond zwanger mag worden.

Gipsy:
Balen dat de rode duivels toch gekomen zijn...

Sjors:
ik heb mijn nod ergens tussen 21 en 25 augustus dus ik ben aan t wachten...

Roos:
Voel je je zwanger of durf je je nog niet zwanger te voelen? Wat denk je zelf?

Hallo meiden

Helaas ook hier zijn de rode  verschenen!! nu in alle hevigheid dus ook deze derde was het niet raak!! Had er al wel rekening mee gehouden maar blijft toch tegen vallen. Al was die onzekerheid  van de afgelopen dagen ook niet echt prettig!!!  Maar wederom een mooie 27 dagen die ik erbij kan zetten.
Op naar ronde vier dan maar weer!!

Lilian: welkom bij ons cluppie en wat heftig he wat je meegemaakt hebt!!! pffff. Sterkte in ieder geval nog met de verwerking ervan en ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!!!

Mamaroos: Wat spannend!!!!! Dat lijkt wel erg op een zwangerschap zeg..... Zou mooi zijn als het gelukt is dan kan Frank over een paar maanden met zijn broertje of zusje spelen!!! Dan duurt het wachten nu zeker wel lang of valt dat wel mee?
Ik duim voor je hoor!!!!!

Sjors: hoe staan de zaken bij jou?? heb je al last van kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden of voel je nog helemaal niks?? Ook voor jou zal het wachten op je NOD nu wel langer duren als voorheen of heb je daar nog geen last van......

Kreeg vandaag te horen dat een collega wederom zwanger is, heel leuk voor haar natuulrlijk maar stieken voelde ik ook wel een steekje van jaloezie, ik wil ook zo graag dat ik goed nieuws tegen iedereen kan vertellen, maar ja we zullen nog verder moeten klussen. Niet dat een probleem is natuurlijk

Succes en sterkte iedereen verder

Groetjes Jessie

Ja hoor, hier ook! de rd's!!!  
Eindelijk duidelijkheid...
Op naar ronde 2!
Het voelt ook bij mij héél anders als normaal.(voel bijna niks, het is dat ik het kan zien!)

Lilian: Ook ik heb je verhaal gelezen. Ik wens je ook heel veel sterkte en hoop dat je mensen hebt in je directe omgeving om dit mee te delen. Ook heel veel succes voor een broertje of zusje voor Storm en Daan .

Mamaroos: spannend hoor! Zou fijn zijn als het weer snel raak is!
Het lijkt er dus wel op!

ja, ook ik vind het met vlagen ook wel even eng!
Inderdaad, dan vraag ik me ook af; hoe ga ik het doen en kan ik het wel?
Maar op dit moment willen we zo graag een kindje, dat dat wat op de achtergrond is geraakt.
We zullen vast allemaal ons best doen!

Succes weer allemaal...
Ik wacht af tot mijn ongie over is, dan kunnen we er weer voor gaan!

Liefs...

Heyzzz  Ken

We lopen ver gelijk met de rode, hihihi. Hoelang is jou cyclus normaal?? Ik ga nu maar uit van 27 dagen...... Heb ff op de site van predictor gekeken en zag dat mijn vruchtbaarste dag op 27 augustus  is, hihi! misschien lopen we daarin ook wel gelijk

Groetjes jessie

Terug
Bovenaan