Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

hoi hoi,

irma, kan me voorstellen dat het moeilijk is hoor, om dat telefoontje te plegen. Neem maar lekker de tijd ervoor.
Tja en dat je  morgen weer gaat werken, dan kon ik zelf in die tijd nog echt niet aan denken, maarja ieder mens is verschillend toch?
En als het voor jou goed voelt! Weet niet wat je vriend/man ervan vindt?
Denk dat je mensen om je heen vast even mogen laten weten wat ze vinden en je willen adviseren, maar uiteindelijk voel jij toch het beste waar je behoeftes liggen.
En als je over een paar maanden het rustiger aan wilt doen, kun je het hier vast over hebben op je werk, toch?

En fijn is het soms om hier ff te 'kletsen' he'? Mensen die weten hoe je je voelt en vergelijkbaars hebben meegemaakt.
Succes bij de gyn morgen, laat je ons weten hoe t was?

(Denise) Ik geniet ook vd aankomende lente hoor, hoewel.. vandaag niet heel veel van gemerkt! Merk dat ik ook heel vaak mezelf laat weten dat ik het goed heb, leuke baan, fijne vriend, hulp in de huishouding (daar word je echt heel blij van joh! moet je ook proberen!!!) gezellig huis en natuurlijk je kleine spruit.. en dat we hier al heel blij mee moeten zijn. Soms helpt het ook wel, haha...

Al begonnen met de testen? Of ben je nog niet zover? Ik heb ze ook nog van mn vriendin gehad, omdat ik de eisprong voel wilde ik ze niet meer zelf aanschaffen, maar aan de ander kant... de eisprong voel je op het moment zelf en moet dr juist goed vóór klussen!
Dus.. zijn gister aan ons 'klusschema' begonnen! haha.. erg eigenlijk hé als je het zo zegt en leest. Tot nu toe haalt het het plezier niet weg gelukkig, maar weet natuuurlijk niet of het rond de eisprong nog zo is! haha..

Fijne avond allemaal!
Groetjes Sas.

Hey!

Ima, als je denkt dat je het fijn vindt om weer te gaan werken...doen! Ik wilde in de derde week ook wel weer beginnen. De muren kwamen op me af!!! Maar helaas had ik nog flink last van bloedingen waardoor ik na 6 weken alsnog en curretage heb gehad. Al met al was ik pas na 2 maanden weer aan het werk, maar dat beviel prima.
Lekker hé, om hier gewoon je gedachten, gevoelens en verhaal kwijt te kunnen. Ik merk dat het mij in elk geval erg helpt om te weten dat we niet alleen zijn in het doormaken van zo'n heftige gebeurtenis.

Saskia, dat is óók nog wel een goed idee! Hulp in de huishouding! Kan ik ook wel gebruiken. Ik was al geen liefhebber van poetsen, maar ik denk nu steeds vaker " laat de boel maar de boel", er zijn ergere dingen in het leven dan een laagje stof!
Ik ben nog niet begonnen met de ovutesten. Met een cyclus van 37 dagen verwacht ik over een week of twee pas een eisprong. Maar wie weet springt mijn ei wel spontaan eerder (lente in de bol). Ik zal dus maar gaan testen. En natuurlijk klussen!!! We gaan ook maar je advies over het klussen opvolgen. Om de dag dus! Spontaniteit zal er wel een beetje van af gaan, maar ja, we merken het wel!

Hier verder weer een mijlpaal, onze dochter wil geen luier meer om! Ze plast goed op de pot. Dát scheelt in het kopen van luiers! Kan ik wellicht goed besteden aan hulp in de huishouding! Hahahaha! Maar ze wil tussen de middag ook niet mee slapen.....ben ik mijn bijtank uurtje kwijt! Ik vind haar opeens zo groot worden..........wel leuk hoor!
Nou, ik ga ff lekker bankhangen. Manlief is aan het overwerken.

Liefs!

He meiden,
Ik ben nu al 2 weken weer halve dagen aan het werk, bij mij kwamen die bekende muren al na 2 weken op me af. Maar inderdaad ieder mens is anders ( gelukkig maar )
Ik ga een beetje op tijd slapen en dan morgen naar de gynaecoloog, ik laat jullie wel even weten hoe het gegaan is.
Liefs Irma

Hallo!
Vandaag bij de gyn. geweest. Alles was verder prima. We krijgen nog wel een afspraak bij de geneticus, die gaat dan kijken hoe groot de kans op herhaling is. Als we volgende keer zwanger worden en het een meisje is kan het in ieder geval niet deze afwijking zijn, deze afwijking komt namelijk alleen bij jongetjes voor.
Hij zei wel nog eens dat we wel het beste eerst even een menstruatie af konden wachten. Met rode wangen heb ik maar gezegd dat we dat zouden doen.
Is nu toch al te laat. Het gaat er meer om dat na een curretage het baarmoederslijmvlies opnieuw op moet bouwen zodat het kindje kan innestelen.
Ik heb er vertrouwen in dat als je lichaam er niet aan toe is dat je dan ook niet zwanger raakt. Maar na mijn eerste menstruatie gaan we weer netjes om de dag klussen.
Liefs Irma

goeiemiddag!

Irma fijn dat t goed was bij de gyn, nog ff andere uitslagen afwachten dus? Toch wel nog spannend dus. Enig idee wanneer je deze uitslagen krijgt?
En lekker gewerkt?

Hier alles goed, zijn druk aan t klussen en vinden t nog leuk
Vanavond komt een vriendin langs om naar de babykamer te kijken.
Deze hadden we voor Jens* al gekocht, aangezien dr maar 14mnd tussen Jelte en Jens zou zitten, wilde we 2babykamers.
Nu is jelte al zo groot en als dr nog een kleine mag komen, hebben we de babykamer niet meer nodig, dus mn vriendin komt vanavond kijken of ze het wat vindt en neemt em dan hopelijk over.
Zij is 2wk minder ver dan dat ik zou zijn bij de afgelopen zwangerschap, dus wel raar, maar gun t dr van harte.
Verder gaan we morgenoverdag ook klussen..... muren sausen, slaapkamer leeghalen, vloerbedekking vd trap. jelte is extra naar t kdv en kunnen we lekker met zn 2e aan de gang, gaat t wat sneller dan wanneer vriendlief alles alleen op de zaterdagen moet doen. Willen overloop en onze slaapkamer nog doen en zijn dan voorlopig klaar!
Rest vh weekend nog geen plannen, ws ff naar opa en oma.
Jullie nog plannen dit weekend?

Fijn weekend,
gr. Sas.

Hey meiden!

Irma, fijn dat het is meegevallen bij de gyneacoloog. En nu wachten op  wat de genetica te vertellen hebben? Bij ons meisje komt de afwijking juist weer meer bij meisjes voor! En ze hebben bij ons niets kunnen vinden aan genetische afwijkingen (gelukkig) maar toch blijft er een verhoogd risico dat ons zo iets nogmaals overkomt. Wil je geen "spoken" aanpraten hoor! Maar wat er ook uit de onderzoeken enz mocht blijken, verandern kunnen we het toch niet!

En Sas, lekker aan het klussen! Het is altijd weer fijn dat je huis er zo lekker van opknapt! Is de babykamer verkocht?
Wij zitten een beetje met hetzelfde. We hebben een knape kinderwagen, en nu heb ik er enige tijd geleden een kinderwagen bij gewonnen. Nu dachten we ook, dat is makkelijk voor als we twee kleintjes hebben en een dagje uit gaan! Maar tegen de tijd dat er eventueel een tweede kindje is, is onze dochter al bijna te groot voor de kinderwagen! Nu willen we één van de kinderwagens verkopen, maar we kunnen niet kiezen welke! Wat een luxe-probleem hé!

Gisteravond heerlijk een meidenavond gehad met vriendinnen. Erg gezellig! Manlief was uit eten met vrienden en onze dochter logeren bij opa en oma. Dus heerlijk uitgeslapen vanmorgen! Doet een mens weer goed!
Nu de uitgerekende datum voorbij is, lijkt er wel een stuk spanning weg te vallen. Pfff, nuweer vooruit kijken!

Fijn weekend!

He meiden,

Druk weekend gehad, veel gedaan. Onze nieuwe auto is in bestelling, leuk bakkie hoor. Gewoon een klein autotje voor erbij de nieuwe suzuki alto, hij komt pas in juni. Voorlopig hebben we toch nog geen grote auto nodig. Als hondlief er maar in kan.
We hebben een berner sennen, nou is het ook nog eens zo dat je toch ook veel troost vindt bij zo'n hond, ze lijken je stemming wel aan te voelen!

Denise, Ja ben ook wel benieuwd wat die geneticus te zeggen heeft, het is een gesprek van anderhalf uur. En wat je al zegt je kunt toch niets aan die testresultaten veranderen maar dan weet je het in ieder geval he.
Wat een luxeprobleem met je kinderwagens, haha!

Saskia, De afspraak met de geneticus is pas eind april maar we hoeven er verder niet op te wachten om weer te proberen. Ik ben ook nog steeds niet ongi maar dat kan wel wat langer duren begreep ik. Heb af en toe wel een beetje een zeurende buikpijn.
Wilde je vriendin de kinderkamer nog overnemen?

Tot gauw weer!
liefs irma

hey meiden,
zijn niet zo actief he? veel te lekker weer om achter de pc te zitten! Heb ook een gezellig vol weekend, dus ik dacht jelte ligt in bed, laat ik eens ff wat tikken.
Kinderkamer niet verkocht, was niet wat ze zochten.
Verder heb ik volgens mij mn eisprong gister gehad. Voelde t wel een beetje, maar was niet echt overtuigd. Ben niet zo actief met de ovutesten. Gebruik ze liever volgende maand... Als t nu niet raak is, is  het zo. Volgende maand gaan we dr 'echt' voor, is de uitgerekende datum ook iets gunstiger. Hebben wel flik geklust hoor, pf... vanaf dg 7 om de dag en dan te bedenken dat ik nu al op cyclusdag 18 geloof ik zitten! haha..

Irma weer lekker aan t werk? En hoe zit t met jou cyclus?
En jij Denise? Jullie goed geklust?

Ga vanavond uit eten met stel meiden van de mbo, elkaar weer gevonden via hyves en nu de 3x dat we iets gaan doen met zn allen. Wel leuk weer zin in!
Vanmiddag ff bij het kdv van jelte overleg over het 'zomerfeest'' van dit jaar. Help mee organiseren!
Dr is weer een lammetjes geboren bij opa en oma, dus gaan we zondag ff naar toe en hebben ook nog verjaardag zondag!
Morgen hopenlijk ook weer mooi weer zodat we ff kunnen fietsen of naar de speeltuin oid.

Fijn weekend meiden, hoop dat t goed met jullie gaat!
Gr. Saskia.

Denise, Fleur(aliasLinda) is bevallen van een meid hé? Blij voor dr!

Terug
Bovenaan