Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

Hey,
Nee inderdaad we zijn niet erg actief maar ja lekker weer. Druk druk druk op het werk. Wel lekker hoor om weer gewoon aan het werk te zijn.
@Sas, ik heb geen flauw idee hoe het zit met mijn cyclus. Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, het is nu 5 weken geleden. Stom misschien hoor maar ergens heb ik enorme hoop dat het in 1 keer weer raak is. Heb verder geen test gedaan hoor maar ik weet niet of ik me na volgende week nog kan bedwingen. Heb wel 2 weken na de bevalling een test gedaan om te kijken of het hcg hormoon uit mijn lijf is en toen gaf de test "niet zwanger"aan. We wachten maar rustig even af.
Jij hebt wel je best gedaan zo te lezen haha. Ik hoop het echt voor je!
Gezellig zo'n meidenavond en dan nog een druk weekend! Ik moet het hele weekend werken, morgen een late dienst en zondag een vroege dienst. Dan ben ik weer twee dagen vrij, daarna nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vakantie!
Wel jammer dat je je kinderkamer niet hebt kunnen verkopen, kun je hem niet op marktplaats zetten??

@ Denise, hoe is het met je. Fijn om te lezen dat het weer wat inder last geeft nu de uitgerekende datum voorbij is!

Tot snel weer!
Groetjes Irma

Hey meiden!!!

Ja, véél te mooi weer om achter de pc te kruipen! Wij komen ook net bij opa en oma vandaan, lammetjes wezen kijken. Onze dochter mocht trots een fles geven aan een pot-lammetje, zó schattig! Daarna heerlijk in de tuin gezeten! Man en dochter zitten nu heerlijk, met rode wangen van de zon, in bad. Genieten dus!

Nou, ik ben iedere dag aan het testen met die ovutesten, maar zit nu op dag 22 van mijn cyclus.........en nog geen positief (ovu) steepje gehad????? Ik ben trouw iedere dag op hetzelde tijdstip aan het testen (na mijn werk), probeer mijn plas netjes 4 uur op te houden (pfffffffff!) maar wil nog niet echt lukken dus. Wel een gedoe hoor........
Ook om de dag aan het klussen (behalve gisteren, manlief was aan het overwerken en ik had écht ff geen puf !)
Dus hoop dat het positieve ovustreepje nog komt, en anders zien we wel weer verder. Op goed geluk!

En wat super dat Linda (Fleur) een dochter heeft gekregen! Ik zoek het even op  , dan kan ik haar ook feliciteren!

Nou, ff een bakkie koffie zetten! Fijn weekend meiden!

Hé Meiden,
Wat een vreselijke rotdat vandaag. Het ging de afgelopen twee weken zo goed.
Vandaag gaat het helemaal niet en dat heb ik te danken aan mijn huisarts:
Mijn deurbel ging vanmiddag, stond mijn huisarts voor de deur, ik had niks van hem gehoord nar de bevalling dus ik dacht dat hij daarvoor kwam, wat aardig dacht ik nog, ik de deur open gedaan, staat hij daar met een stralende  glimlach, steekt zijn hand uit en zegt "proficiat he, ik kom even naar de baby kijken"
Nou werkelijk alsof ik een stomp in mijn maag kreeg, ik had de man wel de deur uit kunnen schoppen. Met een bibberende stem zei ik dat moet dan een misverstand zijn want ons kindje is na 16 weken geboren en overleden. De huisarts liep vuurrood aan en kon waarschijnlijk wel door de grond zakken.
Ondertussen werd ik steeds kwader vooral toen ik zag dat hij mijn papieren met het hele verhaal gewoon in zijn handen had, maar blijkbaar niet de moeite had genomen om ze even door te lezen. Ik heb het hem gezegd ook dat ik dit een heel pijnlijke situatie vond en er geen behoefte aan had om met hem hierover te praten, toen droop de beste man af en kon ik eindelijk mijn tranen de vrije loop laten. Wat een rotmoment en wat ontzettend confronterend en wat een dombo van een huisarts!
Liefs Irma

quote: nonnon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 19:28:11'));

Hey Irma! Dat is bijna tegelijk op het forum! Zo zie je maar, dagen niets, en dan lekker saampjes!

haha inderdaad goede timing!

Hey Irma,

wat een ontzettend rot voorval. Ik begrijp helemaal dat je er flink van je stuk door bent gebracht. Dat die arts inderaad niet even de moeite heeft genomen om in de papieren te duiken.........onvoorstelbaar.  Dat zijn echt van die rotdagen die je in een flinke dip kunnen brengen.

We hebben zelf ook al een paar pijnlijke situaties achter de rug. Zo belde er een dag na de crematie van onze Zus*, een uitvaarterzekeringsmaatschappij op. Of we er interesse in hadden om de polis opnieuw te bekijken. Je weet immers maar nooit wanneer een gezinslid komt te overlijden!
En twee dagen na het overlijden krijgen we een telefoontje dat we een nieuwe kinderwagen hebben gewonnen. Vertelt de dame aan de telefoon dat ons kindje straks als een prinsje of prinsesje zal worden rondgereden!
Loop ik na de bevalling weer voor het eerst op straat, komt de buurvrouw  mij complimenteren. Zo'n mooi strak buikje voor 4 maanden zwangerschap, ik bofte toch maar!

Tsja, de pijnlijke situaties blijven nog wel even. En de ene keer lukt het beter om er mee om te gaan dan de andere keer.

Vanaf hier alvast een dike knuffel en een flinke dosis begrip! Vangen!

Liefs!

hai Irma,

jeetje wat een 'piep'huisarts zeg! Bah, niet zo slim om zichzelf niet eerst eens ff in te lezen! Zie t al voor me! Gefeliciteerd!
Dat kun je dr niet bijhebben deze tijd. Laat de tranen maar lekker komen hoor, vind dat je het al goed doet, zo kort na de geboorte van Andre.

En Denise, die uitspraken die jij hebt mee moeten maken, tja...
Bij mij zijn deze uitspraken gelukkig er meegevallen, maar  kan  er moeilijk tegen als zwangere tegen me gaan klagen. (dit zijn vaak degene die niet weten wat er bij ons is gebeurd, maatoch) pff.. hoe beroerd ze zijn, hoe moe, hoe zwaar t allemaal is...

Hebben jullie toevallig ook hyves? Vinden jullie t leuk om elkaar ook te 'krabbelen'?
Gr. Saskia.

Hey meiden,

lijkt me ook leuk, krabbelen op de hyves. Ik heb hier mijn link gekopieert.
http://www.hyves.nl/?&pageid=7V97900RX58O8GK0W  

Vandaag trouwens voor het eerst een tweede streepje op de ovu-test. Nu op de 27e dag van mijn cyclus..............

Liefs, Denise

Terug
Bovenaan