Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

meiden, leuk dat jullie ook hyves hebben en de gezichten bij de verhalen te zien.

Denise wat fijn eindelijk een positieve test! Pff... wat een lange cyclus! Want meestal na gemiddeld 14dg na de eisprong je menstruatie.
Want wat is jou gemiddelde cyclus? Wel lang? Heb je volgens mij al x genoemd, maar weet t ff niet meer.
Ik verwacht em volgende week woensdag/donderdag, ben benieuwd. Ben wel erg moe, maarja Jelte is in een fase dat ie niets wil enzo en ook vaak wakker snachts, dus erg vermoeiend.
Maar hoop natuurlijk dat ik moe ben door wat anders
Tja verder geen bijzonderheden vanuit deze kant, afwachten geblazen. Dit weekend niet zoveel plannen, ook wel lekker.
Ga morgen met Jelte zwemmen denk ik...

Fijn weekend!
Gr. Saskia.

Hee meiden,
Echt leuk om jullie op de hyves te zien. Het is grappig dat je je al een voorstelling maakt bij mensen die je niet kent en dat die voorstelling dan helemaal niet blijkt te kloppen haha.
Verder weer een rotdag hier, gisteren voor het eerst na de bevalling weer ongesteld geworden, precies 6 weken erna. Het lijkt wel pijnlijker te zijn en ik verlies best wel wat stolsels, maar ja je lichaam maakt zich schoon en dan gaan we er helemaal voor deze maand.
Voor jullie allebei ga ik heel hard duimen deze maand! Ik hoop het zo voor jullie, zou fijn zijn een beetje positief nieuws he!
Vandaag nog een halve dienst werken en dan heb ik lekker een weekje vrij, volgende week gaan we het urntje ophalen, assieraden uitzoeken, steentje bestellen en een plekje reserveren op de begraafplaats. Maar ook wel leuke dingen hoor! Uitrusten, afspreken met vrienden en vriendinnen en lekker met de hond wandelen.
En duimen voor jullie!
Doe je best!!
Liefs Irma

hej hej

ja grappig hé? dat je een voorstelling maakt bij een naam en het bij mij idd ook niet klopte haha... Tja ik ken een Irma en een Denise en tja die lijken niet op jullie!
Lekker dat je een weekje vrij bent, ben je niet moe na weer te zijn begonnen met werken? En tja die eerste ongi is beetje confronterend hé? Je baalt omdat je het eigenlijk niet hoort te zijn en dan ook nog extra pijn. Erg herkenbaar.
En super lief dat je voor ons duimt! Ik merk hier nog helemaal niets.. geen gevoelige borsten oid, niet extra moe...  dus ben dr bang voor.. Maar hopenlijk helpt het duimen!
Denise wanneer is nu jou NOD? Op hoeveel dagen hou je het? Duim ook voor jou!!

Fijn weekend!!!
Gr. Saskia.

Hey meiden!

écht leuk om jullie gezichten nu te zien! En inderdaad, heel anders dan ik me had voorgesteld!

Irma, balen van die ongi hé. Maar wellicht ook wel fijn om te weten dat je lijf weer herstelt.

Ik heb mijn NOD nu maar gegokt op 10 april. Ik denk dat vrijdag mijn ei is gesprongen, en dan nog 14 dagen erbij. In totaal een cyclus van zón 43 dagen! Dat trekt het gemiddelde dus wel lekker omhoog! Meestal had ik een cyclus van ongeveer 31 dagen, dus dit is wel extreem lang. Als ik nu niet zwanger mocht zijn, gaan we wel even een afspraak bij de gyneacoloog maken. Al is het maar om gerustgsteld te worden!

Nou, dit is  even een kort berichtje tussendoor, onze dochter schreeuwt om eten!

Liefs!

hey Denise,

hier ff een kort berichtje onder Paul de leeuw kijken...
Want een cyclus van 43dagen lijkt me wel lang! Zal toch minder zijn hoor. Mss kan je ff hier nog een berichtje plaatsen ofzo? Of andere hier mss ervaring mee hebben, met een eisprong zo laat in je cyclus of ff googlen, want 43dag is wel erug lang niet???
Fijn weekend verder,
liefs Sas.

Hoi hoi,

ja, mijn cyclus is wel erug lang! Ik weet ook niet of het dan mogelijk is om zwanger te worden en of er dan ook daadwerkelijk een eisprong plaats kan vinden.
Ik heb al een berichtje geplaatst bij de topic "extreem lange cyclus" bij het zwanger worden-forum. Daar zijn ook meiden met wel een langere cyclus, maar dat zijn ook meer diegene die net met de pil zijn gestopt. Ik wacht nog even af, en neem dan contact op met mijn gyneacoloog. Maar het is wel balen.....

Enne, mijn ouders hebben ook schapen! Een hobby boerderijtje met wat klein-vee en paarden. De potlammetjes zijn natuurlijk het leukste!

Liefs!

Terug
Bovenaan