Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

hey meiden,
ja hoor... daar was ie dan weer.... mn ongi!! Bah..wist al wel dat het niet raak was deze maand, maartoch onbewust heb je toch nog beetje hoop.
Maandag en gister al beetje buikpijn en vandaag is het toch iets begonnen. Deze maand is mn vriend een paar dagen weg ivm een beurs, dus ik net gelijk gekeken wanneer deze maand de vruchtbare periode zou zijn, maar pff.. gelukkig als hij weg is is mn ei als het goed is al geweest! haha.

Gelukkig heb ik al weekend en natuurlijk de 20graden gaan vast veel goedmaken!

Hoe is t verder met jullie??
Fijne avond nog!
x Sas.

He meiden,
Wat jammer Sas, ik heb zo hard geduimd.
Wij gaan vanaf vandaag weer hard aan de klus.
We hebben nu vakantie en eindelijk een hoop dingen geregeld, we hebben het urntje thuis, we hebben assieraden gekocht en een plekje in de kaboutertuin gevonden en een steentje voor op het grafje.
Moeilijke dingen allemaal hoor om te regelen maar het geeft wel rust dat het nu geregeld is. 17 april wordt de urn begraven en heb ik eindelijk mijn plekje waar ik naartoe kan.
Vandaag nog naar de meubelboulevard, banken kijken, van de zomer gaan we de huiskamer opknappen en nieuwe meubels erin.

Ook hebben we pas een nintendo wii gekocht, haha echt superleuk!
Geniet van het mooie weer!
groetjes Irma

Hoi hoi,

eeeeeeeeeeeeeeeeh, Sas, balen zeg. Ik ging vandaag echt op het forum kijken met de stille hoop dat er toch een zwemmertje zijn eitje gevonden had! Maar niet dus, wordt het toch een 2010 kindje.

En Irma, wat fijn dat jullie toch al een hoop hebben kunnen regelen en uitzoeken. Dat moet zeker meer rust geven. Het klinkt al zo lief, Kaboutertuintje. Ik hoop dat het een plekje wordt waar jullie veel troost in kunnen vinden. Maar wat is het allemaal moeilijk hé.

Zelf zit ik op het wachtbankje. Voel van alles, en toch ook weer niets. Met zo'n lange cyclus heb ik ook weinig hoop dat alles goed komt. Ik wacht en wacht en wacht maar.... pfffff.

Morgen nog een ochtend werken en dan lekker weekend! Genieten van het mooie weer! En zaterdag komen er mensen kijken naar de kinderwagen die ik had gewonnen. Wellicht willen ze hem overkopen voor een leuk bedrag. Na een hoop gewik en geweeg doen we hem toch maar weg, we hebben immers een goede wagen. Maar ik verkoop de gewonnen wagen wel met pijn in mijn hart.... zit een stukje emotie aan. In de week dat we hoorde dat ons meisje* een ernstige afwijking had, hebben we ook de kinderwagen gewonnen. Een dag vóór de uitgerekende datum kregen we de wagen eindelijk thuis. En ik kon kiezen tussen de kleuren blauw en roze (koos een blauwe) en ik kreeg onverwachts een rode kinderwagen thuis. Rood, de kleur van de babykamer van ons meisje*..... soms geloof je niet meer in toeval....

Maar meiden, geniet van het mooie weer, de lammetjes en de bloemen!

Liefs!

hey Denise,

en de kinderwagen verkocht? Raar idee lijkt me het ja, en tjeetje toeval bestaat niet hé?
En voel je ondertussen al iets? Borsten? Of extra moe? Hoop t voor je meid!

Irma jij nu vakantie? Stond deze al gepland? Wel lekker joh, nu het weer zo heerlijk is.
En fijn dat de praktische dingen nu geregeld zijn, kan me voorstellen dat dat een stukje rust geeft.
Nog spierpijn van het bowlen en tennisen enzo? haha.. wij halen t bewust niet in huis, bang dat we dr verslaafd aan raken.. hihi...
Ook nog geslaagd voor meubels?

Ik heb vanochtend de trap geverfd, pff..vooral die spijlen op zolder waren minder leuk maarja het resultaat mag er zijn.
We hebben een zolderkamer gemaakt, hier liggen wij nu tijdelijk, omdat we onze kamer aan t opknappen zijn, hierbij krijgen we ook nieuwe vloerbedekking op de trappen,dus tja maar eerst ff verven, dan ziet t dr weer toppie uit!!! Vanmiddag vh mooie weer genoten in de tuin. Kan niet stilzitten, dus toen Jelte op bed lag heb ik het terras weer 'groenvrij' gemaakt, ziet dat dr ook weer beetje toonbaar uit!

Verder al in gedachte bij onze vakantie! Gaan over 6 weken (al). Hopenlijk gaan we zwanger de vakantie in, wanteh.. anders moeten we daar klussen en we zijn met vrienden in één huis, dus tja, das toch ff anders... haha.. ach we zien wel!
Nou genoeg gekletst, ga schriftje schrijven voor het dagverblijf van jelte!

Fijne avond nog verder!
Liefs Sas.

Hey meiden!

Ja hoor, de kinderwagen is verkocht! Nu gaan we voor het geld iets leuk/moois bedenken. Ook een beetje ter nagedachtenis aan zusje*, Het voelt toch een beetje alsof we háár wagen hebben verkocht...

En of ik al iets voel...wel gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor mijn menstruatie. En gisteravond al vroeg op bed. Zo moe....maar ja, we zijn de hele dag wezen fietsen en picknicken met vrienden en de kinderen. Dus ik weet ook niet wat ik nou moet denken. We merken het wel, vrijdag is mijn NOD.

Straks naar de bibliotheek met mijn dochter. Ze wil nu zelf steeds de boekjes uitzoeken. Zó lief! Daarna boodschappen doen en lekker van het mooie weergenieten.
Vanavondnog op cursus in Utrecht. Dus dat wordt een lange dag..... en morgen weer werken.

Liefs!

he meiden!

Sorry dat ik weer zo lang niets heb geschreven, even een dipje zullen we maar zeggen. Al dat geregel heeft me weer even met mijn neus op de feiten gedrukt en is me niet in de koude kleren gaan zitten.

@ Sas, ja die vakantie was al gepland maar helaas alweer voorbij, veel te snel. Wel veel geregeld in de vakantie maar weinig tijd voor leuke dingen. Ik heb wel onze nieuwe inbouwkast geschilderd, is supermooi geworden, hoogglans wit. Ook nog een nieuwe bank en luie stoel gevonden, van Esprit, echt kei leuk. Dit weekend even bestellen.
Ook nog niet veel met de Wii gedaan, dat komt nog wel!
Jij ook flink aan het opknappen geweest, ja trappen schilderen is het minst leuke schilderklusje maar je hebt vaak wel eer van je werk!
Over 6 weken lekker vakantie dus, waar gaan jullie naartoe?

@ Denise, fijn dat jullie kinderwagen verkocht is maar ik kan me voorstellen dat het gevoel erbij een beetje dubbel is. Hebben jullie al iets bedacht ter nagedachtenis aan jullie kindje?
Ik ben zo benieuwd of het raak is voor jullie! Ik zal heel hard duimen voor je! Ik hoop zo erg op een beetje goed nieuws!
Wat schattig dat je dochter haar eigen boekjes al uit wil zoeken, wat krijgen ze toch al vroeg een eigen willetje he!

Nou meiden tot gauw en dan hoop ik op goed nieuws van denise!!
Fingers crossed!
liefs Irma

Hoi hoi meiden,

Tsja, vandaag mijn NOD. De afgelopen paar dagen loop ik al met flinke buikkrampen en zere borsten  rond. Niet gek met zo'n lange cyclus. Als je dan ook ongi moet worden, komt het vast ook met flinke vaart!
Maar gistravond   werd ik echt overvallen   met een flinke vermoeidheid. Dus maar om 20.00 naar bed. Toch lang wakker gelegen, piekeren en stilletjes toch ook hopen....
Dus vanmorgen toch maar een test gedaan. Hardstikke negatief dus. Balen en broodje gegeten. Ik wilde mijn test net in de prullenbak gooien (een kwartier na het testen) en wat zie ik... toch een dun tweede streepje! En dat dunne streepje is inmiddels toch wel een echte streep! En ze zeggen,een streep is een streep.....dus voorzichtig maakt het balen plaats voor blijdschap. En ook vreselijke onzekerheid.....maar het gevoel om toch weer zwanger te zijn is nog erg onwerkelijk! Ohhhhh, ik hoop zó dat jullie ook snel zwanger zijn. Lijkt me fijn om dit met jullie te delen! Meiden, ik duim voor jullie!

Liefs!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Denise, wat goed
kun je niet zo'n test van clear blue doen daar staat echt in letters in het schermpje of je zwanger bent.
Dit is wel echt heel goed nieuws, dat kan ik wel gebruiken.
Nou Sas dan moeten we flink ons best doen het zou zeker super zijn om dit samen te kunnen delen, maar anders blijf ik echt superblij voor jou hoor denise!
liefs irma

Terug
Bovenaan