Beste Esther,Fijn dat het al achter de rug is, en dat alles goed was. Ik heb zelf een HSG in 2009 gehad en vond het idd geen pretje, maar was wel 4 maanden na de HSG zwanger, terwijl me dat de anderhalf jaar ervoor niet gelukt was. Ik ben medio 2010 bevallen en na 11 maanden al voor een tweede gegaan. Dat heeft bijna 3 jaar op zich laten wachten en nu ben ik gelukkig weer zwanger (bijna uitgerekend). Ik had weer om een HSG gevraagd, maar dat deden ze niet, omdat er geen reden voor zou zijn dat mijn eileider niet doorgankelijk zou zijn. Maar diep in mijn hart, had ik wel het idee dat dat net het laatste zetje geweest was in 2009. Ik hoop bij jou ook ;-).
Uiteindelijk had ik dit keer ook geluk, want ik was aan het wachten op mijn ongi, omdat ik dan een IVF-cyclus zou starten. En hoe bijzonder na 6 IUI's en de hele medische molen, werd ik juist in die maand 'rust' zwanger.
Sterkte met de lastige weg die jullie bewandelen en ik hoop dat mijn verhaal jullie wel moed geeft.
Wenser
Uiteindelijk had ik dit keer ook geluk, want ik was aan het wachten op mijn ongi, omdat ik dan een IVF-cyclus zou starten. En hoe bijzonder na 6 IUI's en de hele medische molen, werd ik juist in die maand 'rust' zwanger.
Sterkte met de lastige weg die jullie bewandelen en ik hoop dat mijn verhaal jullie wel moed geeft.
Wenser