HSG onderzoek ?????

Ik was er heel nerveus voor, maar het duurt niet lang. Ik bleek een afwijkende baarmoeder vorm te hebben en mogelijk dat het daardoor aan het einde pijnlijk was, ik was ook ontzettend gespannen wat het er niet beter op maakte. Op het moment dat ik dacht, nu klap ik uit elkaar... was het onderzoek klaar. Achteraf heb in geen pijn gehad. Alleen een beetje trillerig van de zenuwen. Ik had wel nog wat licht bloedverlies een dag of drie, maar dat kan geen kwaad. Succes en probeer te ontspannen!

Hoi dames,
zojuist ook een HSG onderzoek gehad, van tevoren een naproxen zetpil en paracetamol genomen (advies van de arts). Het onderzoek was niet fijn, pijnlijk, maar duurde idd maar super kort.. ik had veel langer verwacht met meer pijn.. als napijn vooral menstruatie klachten tot nu toe.
Laat je niet gek maken en probeer (zo goed als dat gaat) te ontspannen. Bij iedereen zal de mate van pijn en klachten anders zijn.
nu wachten op een zwangerschap.. zou welkom zijn!

Ik heb afgelopen vrijdag 3 mei een hsg onderzoek gehad, ik had allerlei horror verhalen gehoord en gelezen maar bij mij viel het heel erg mee. Had een beetje kramp toen de vloeistof de eileiders in ging maar het viel 100% mee. Heb daarna een beetje bloedverlies gehad maar niet heel veel.
Ik was alleen wel benieuwd of het bij andere nog invloed heeft gehad op de cyslus? Zit nu op dag 18 en nog geen ei te bekennen terwijl dat normaal bij mij op dag 16-18 is.

Ik heb zojuist ook een HSG onderzoek gehad. Had goed pijnstillers genomen (paracetamol, naproxen en had nog oxycodon liggen). Het was even een gemene kramp bij het balonnetje en het doorspuiten, maar het was echt heel snel voorbij en minder heftig dan verwacht. Ik kreeg alleen een oplossing op waterbasis ipv op olie basis, wat ik wel heel jammer vind want op olie basis schijnt je kansen nog verder te vergroten... 

hoi

ik heb ook een hsg onderzoek gehad. nou met de 2de ronde bezig na het onderzoek. mijn gynaecolooge heeft gezegt dat je daar 3 tot 5 maanden meer kans op zwangerschap hebt met het onderzoek. 
het onderzoek was pijnlijk.( ik heb best wel een hoge pijn grens) het was geen pretje om daar zo te liggen( gelukkig mocht mijn man erbij zijn) 

Terug
Bovenaan