Hallo Tamara,
Ik moet zeggen dat ik slechts 2 huismerken heb geprobeerd, Kruitvat en Bonbébé=> is een huismerk van een combinatie van supermarkten zoals Jumbo, Emté, Plus en nog een paar, welke precies staat wel op de site van Bonbébé.
Kruitvat vond ik enórme stinkvoeding zowel de voeding (melk) zelf als de luiers en de boertjesecht een muffe lucht, alsof je je kindje kant en klare cement zat te voeren!
Maar Bonbébé ben ik echt súperfan van!! Ons mannetje spuugde heel erg en had behoorlijk last van krampjes, beide klachten verdwenen als sneeuw voor de zon sinds we van Nutrilon Omneo met toegevoegde Nutriton overstapte op BB comfort! Hij is nu 10 maanden en mag dadelijk gewone melkproducten maar ik denk er hard over om de Standaard nummer 3 van Bonbébé te kopen om langzaam aan te wennen aan reguliere zuivel..En net wat je zegt; het scheelt ook nog eens enorm: ik betaalde 13.99 voor een pak Omneo en dan nog op ± 3 pakken 5.99 voor de Nutriton, nu betaal ik 8.49 geloof ik per pak en hij doet het er 10x beter op! Wat wil een mams nog meer?
Succes met je keuze!
Groetjes Saskia