huismerken melkpoeder

Hallo Renneke,

dank je wel ik ga het uitproberen. Ik hoop dat het wel helpt, want zelfs van buiten Nederland heb ik aan mijn kennis een druppel  laten kopen zelfs dat heeft niet geholpen { ook cinababy+vrenkel druppel+venkel thee:D.. Maar jah mischien heeft ze nog tijd nodig want meeste zeggen dat ze na 4 mndn geen krampjes meer krijgt.

groetjes mama van Esila

quote: mamavan1engelen1bengel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2008 00:40:22'));

Hoi dames,

Ik gebruikte zelf ook de flesvoeding van het kruidvat, maar nu blijkt toch dat er niet alles in zit wat er in hoort te zitten. Dit heb ik gisteren te horen gekregen van het CB. Ze kwam hier gisteren op huisbezoek en had een blaadje bij waar dit op stond. Dit zou landelijk zijn onderzocht en de CB's zouden hier een internememo van hebben ontvangen. Ik ben nu aan het overstappen op Friso zoals ze me had geadviseerd.

Dus dames als jullie hier iets mee willen doen dan kun je naar het  CB bellen en die kunnen je precies vertellen hoe dat de vork in de steel zit.

Margret

Maar als je je CB belt, vraag dan ook van wie ze deze wijsheid hebben - het klopt namelijk niet!
CB's worden aan de lopende band bezocht door mensen van de kunstvoedingsindustrie die allemaal vertellen dat HUN merk het beste is.
Iemand die je op een CB zoiets verteld heeft waarschijlijk net bezoek gehad van zo'n evrouw of meneer   met mooie praatjes en gadgets. Maar een CB-medewerker die zoiets beweert gaat wel duidelijk buiten haar boekje. Ze mogen namelijk niet het ene merk boven het andere aanbevelen.

Er is een grote strijd gaande tussen Kruidvat en een heel groot ander merk o.a. over patenten. De merken lijken namelijk heel veel op elkaar. De een heeft daarna de 'unieke vezels' omgedoopt in 'immunofortis', om zich te onderscheiden van het andere merk (dat een proces over plagiaat overigens won, omdat die patenten minder dihtgetimmeerd bleken te zijn). Maar het blijven gewoon oligosacchariden, inuline, witlos eigenlijk.

Ik ga overstappen op de voeding van het Kruitvat. Ik had/heb Nutrilon. Deze beviel mij prima maar ik heb 2 redenen om over te stappen. Ten eerste is de prijs lager en ten tweede heb je minder afval met de Kruitvat verpakkingen. De doos kan bij het oud papier en dus gerecycled worden. De verpakking van Nutrilon is groot en van plastic en moet bij het gewone afval.

Sinds gisteren krijgt mijn dochter (7,5 week oud) 1 flesje per dag van Kruitvat om even te wennen en ik heb het idee dat ze er geen last van heeft. Alleen is haar poep nu wel groen van kleur. Maar mijn schoonzusje had al gezegd dat de poep groen kleurt bij de Kruitvat voedingen. Maar ik ga het aantal flesjes met Kruitvat nu langzaam verhogen zodat ze uiteindelijk helemaal over is.

Ik weet dat Kruitvat de voeding niet altijd op voorraad heeft dus ik zorg er voor dat ik altijd een extra pak in de kast heb staan.

Ik weet niet of het toeval is, maar de drie keer dat ik geprobeerd heb over te stappen op Kruidvat, kreeg mijn zoontje enorm last van krampjes! Zodra ik weer terug ging op Friso was dat over......

ha dames, hier ook een flesvoedings mama, omdat ik medicatie slik heb ik geen keus, en al had ik die wel dan ging ik er ook geen strijd van maken. Ik ben zelf met de fles grootgebracht en vind mezelf toch aardig goed gelukt hahahah

Maar goed, ik moet over 5 weken bevallen en had dus nutrilon gehaald , maar nu ik zoveel over Kruitvat hoor, ga ik daar ook van halen en denk ik mee starten. Vind het financiele plaatje interessant maar daarnaast lijkt het me als ik alles hier lees een Nutrilon kopie.. tja...dan ben ik wel gek om dat niet  te proberen lijkt me...  
 ben benieuwd hoe onze uk er op zal reageren... eerst maar geboren worden..!

Terug
Bovenaan