quote: mamavan1engelen1bengel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2008 00:40:22&apos

);
Hoi dames,
Ik gebruikte zelf ook de flesvoeding van het kruidvat, maar nu blijkt toch dat er niet alles in zit wat er in hoort te zitten. Dit heb ik gisteren te horen gekregen van het CB. Ze kwam hier gisteren op huisbezoek en had een blaadje bij waar dit op stond. Dit zou landelijk zijn onderzocht en de CB's zouden hier een internememo van hebben ontvangen. Ik ben nu aan het overstappen op Friso zoals ze me had geadviseerd.
Dus dames als jullie hier iets mee willen doen dan kun je naar het CB bellen en die kunnen je precies vertellen hoe dat de vork in de steel zit.
Margret
Maar als je je CB belt, vraag dan ook van wie ze deze wijsheid hebben - het klopt namelijk niet!
CB's worden aan de lopende band bezocht door mensen van de kunstvoedingsindustrie die allemaal vertellen dat HUN merk het beste is.
Iemand die je op een CB zoiets verteld heeft waarschijlijk net bezoek gehad van zo'n evrouw of meneer met mooie praatjes en gadgets. Maar een CB-medewerker die zoiets beweert gaat wel duidelijk buiten haar boekje. Ze mogen namelijk niet het ene merk boven het andere aanbevelen.
Er is een grote strijd gaande tussen Kruidvat en een heel groot ander merk o.a. over patenten. De merken lijken namelijk heel veel op elkaar. De een heeft daarna de 'unieke vezels' omgedoopt in 'immunofortis', om zich te onderscheiden van het andere merk (dat een proces over plagiaat overigens won, omdat die patenten minder dihtgetimmeerd bleken te zijn). Maar het blijven gewoon oligosacchariden, inuline, witlos eigenlijk.