huismerken melkpoeder

Merel zit inmiddels aan kruitvat voeding nr 3.
Ze spuugde in eht begin ooke r. soms kwam het er harder uit dan het erin ging. Dat was dan een BV met nutriton en toen nutrilon met nutriton.
Op een gegeven moment over gestapt om kruitvatvoeding. met johannesbroodpitmeel.
En ze ging minder spugen.
Ja ze spuugde nog weleens maar het waren dan meer mondjes die terugkwamen en geen halve flessen meer.

Dus eigen merk.
Ik ben er ook best tevreden over.

Trouwens denk inderdaad dat de verkoop van nutrilon is teruggelopen want er is nu ook voeding van Bambix op de markt stuk goedkoper dan nutrilon.
Maar he is Bambix geen nutricia?????????????

Opvallend toch

ik dacht het ook.

Maar is het ook niet zo dat de meeste huismerken gewoon een   A-merk is maar met een andere naam dus goedkoper?

Dat bijv. de A.H. en nutrilon een deal hebben dat de a.h. hun voeding koopt en onder a.h. naam verkooopt? Je betaald vaak ook voor de naam van en   a-merk

Ik denk, dat als je verschillende merken vergelijkt qua ingeredienten, dat je veel hetzelfde tegenkomt

Luna

hallo dames,

Heel erg bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik zie dat kruidvat voeding t goed doet en dat bonbebe ook wel goede kwaliteit is. Ik word nu voor t eerst mama dus ben er helemaal niet in thuis wat voeding betreft. Jullie reacties helpen me zeker een eind op weg  

Tanx, groetjes tamara

En hoezo hopelijk? Van flesvoeding worden kindjes ook groot hoor! Dat eeuwige geneuzel over borstvoeding ik wordt er zo langzamerhand een beetje moedeloos van!! Er zijn ook mensen die bewust voor flesvoeding kiezen, daarnaast moeten mensen wel eens uitwijken naar flesvoeding. Niet zozeer omdat er weer eens een CB of HA niet goed geadviseerd heeft maar er zijn ook mensen die om medische redenen geen borstvoeding kúnnen geven! Denk maar eens aan mensen die medicijnen gebruiken of mensen die een borst missen na borstkanker bv!
Ik weet dit is even heel lullig  op een topic die er eigenlijk niet voor is bedoeld (sorry Tammiebaby) maar dit moet me even van het hart! Die eeuwige ondertoon van de borstvoedingsvoorstanders, alsof ze je een schuldgevoel willen aanpraten, tja het is natuurlijk het beste voor je kindje hè? Het lijkt g** jandorie wel alsof je niet van je kindje houd als je hem de borst niet gunt!
By the way ik heb één medische achtergrond ik heb bewust voor fles gekozen, juist omdat ik zielsveel van mijn zoontje houd en hem dus een vrolijke moeder gunde en niet een ongelukkige moeder die tegen haar eigen gevoel in borstvoeding gaf!!

Zo dat lucht op!!

Groetjes Saskia

Hoi Dirksmama

Ben het er helemaal mee eens , ieder zijn keuze als je bv wil geven ok maar praat andere geen schuldgevoelens aan die absoluut niet nodig zijn.

En terug lezend ik geef aan dat de extra care van kruidvat hypo allergene   voeding is en vervolgens sta jij er weer na 15 min boven op met het zelfde antwoord, je kunt het mogelijk wel beterweten maar soms wordt ik doodmoe van je kommentaar.

fleskindjes worden ook gezond groot hoor is niks mis mee!!!
Voor mij een bewuste keuze en ik doe mijn kids niks te kort!!
Ik hb twee gelukkige blije babys gehad en zijn tot zover gezond wat hopelijk zo blijft maar dat heb je niet altijd voor het zeggen en dat heeft echt niet alleen met borstvoeding te maken, ik ken ook het omgekeerde kindjes die bv kregen die dus wel heel vaak ziek zijn .

Laat iederen zijn eigen keuze maken geef tips maar op een normale manier zonder andere te kwetsen en steeds te verbeteren.
Nogmaals we zijn allemaal volwassen mensen.

Groetjs Marielle

Terug
Bovenaan