huismerken melkpoeder

Hi,

Wij hebben altijd Kruidvat eigenmerk gebruikt, na de borstvoeding. Ik vond dit gewoon fijn, en betaalbaar! Alles zit erin wat erin moet zitten..

En de geur vind ik wel mee vallen... net nat karton ofzo... haha.
Maar niet vies.

Nens

Hoi,

Wij gebruikten heel lang Nutrilon. We hadden Frisio geprobeerd (maar dat stinkt pas, zelfs mn hele woonkamer was vergeven van die lucht)
Onze dochter spuugt heel veel maar van Nutrilon A.R. (tegen heftig spugen) kreeg ze erge harde ontlasting. Op aanraden van Sas95 (nogmaals bedankt!) stapten we over op Bonbebe comfort gekocht bij Jumbo.
 En het werkt als een tierelier! Ontlasting is weer zoals het hoort en spugen is ook heel wat minder.
Dus supermarkt merk = TOP!

Liefs Reneke

Kruitvat Extra Care is hypoallergeen.

Andere huismerken hebben dit nog niet.

Etos en AH eigen merk zijn hetzelfde poeder, alleen in een andere doos.
Bevatten ook van die 'vezels' (immunofortis, oligasacchariden), net als Kruidvat en Nutricia.

Hee hoi,

Wij gebruiken de voeding van het Kruidvat en het bevalt goed! Ik heb nooit andere voeding geroken, maar ik vind het dus ook niet stinken. (De luiers bevallen trouwens ook goed.) Maar ja, smaken verschillen!

Groetjes Lientje

Hoi,

Wij gebruiken al vanaf begin de kruidvat voeding, eerst de hypoallergeen (extra care) en later de opvolgmelk, gewone. Dit gaat super.
Een keer bleek de voeding per ongeluk op te zijn, hebben we haar nutrilon gegeven, (hadden nog wat zakjes liggen), maar dit vond ze niet lekker, en om eerlijk te zijn, ik vond het stinken.
Doreen groeit goed op deze melk, vind er niets op aan te merken en het scheelt enorm in de portemonnee. Kunnen we weer leuke dingen voor haar van halen, ha ha ha...
Groetjes,
Karlien

Terug
Bovenaan