huismerken melkpoeder

Hoi,

Hier nog iemand die het er mee eens is, ik geef zelf bv de jongste nog steeds, maar je kan/en moet niet willen mensen jou keus op te leggen, of dat nou borst of fles is..
En als mensen twijfelen zeg ik tuurlijk probeer het eerst maar als iemand de keus maakt om het niet te doen ok!
Het kan best zijn dat je vaak met onderbouwde argumenten komt maar dan breng het eens wat anders, dan neemt iemand misschien ook een keer iets van je aan!

Gr MJ

hoi hoi,

FF over de borstvoeding. Ik wil het wel gaan proberen maar als het niet lukt dan wil ik er ook geen strijd van maken. Ik weet idd dat het de beste voeding is die je kunt geven maar ik geloof wel dat én baby én ik er niet beter van zullen worden als het een gemartel word. En ik ben het er ook mee eens dat de kindjes ook heus wel groot worden zonder bv. Maar daarom had ik deze topic geopend, om voorbereid te zijn als de bv dus niet gaat, en ik een keuze zal moeten maken welke melkpoeder ik moet nemen! Iedereen heeft zn eigen ideeen over bv en elke moeder zal dan ook de keuze nemen die t best bij haar en baby past. Ik zelf weet t nu helemaal ff niet meer want sinds vorige week moet ik in het ziekenhuis bevallen met een keizersnee...grrr.. Dus dan weet ik helemaal niet of t wel gaat lukken, maar dat zien we dan wel weer.

groetjes tamara

Kijk dat bedoel ik nou: je probeert het gewoon en daarbij wens ik je alle succes.

Lukt het niet dan ben je in elk geval ook een stuk wijzer geworden.

Als ik iemand toewens dat de borstvoeding gewoon goed gaat zit daar verder geen veroordeling van mensen die een andere keuze gemaekt hebben.  Ik gun elk kind het best mogelijke, soms zal dat geen borst zijn, soms wel. Hoef je niet meteen als een bok op de haverkist te springen hoor.

Hoi dames,

Ik gebruikte zelf ook de flesvoeding van het kruidvat, maar nu blijkt toch dat er niet alles in zit wat er in hoort te zitten. Dit heb ik gisteren te horen gekregen van het CB. Ze kwam hier gisteren op huisbezoek en had een blaadje bij waar dit op stond. Dit zou landelijk zijn onderzocht en de CB's zouden hier een internememo van hebben ontvangen. Ik ben nu aan het overstappen op Friso zoals ze me had geadviseerd.

Dus dames als jullie hier iets mee willen doen dan kun je naar het  CB bellen en die kunnen je precies vertellen hoe dat de vork in de steel zit.

Margret

heyhey

ik geef mn dochtertje nu al ruim 2 maanden eigen merk van de albert heijn.
t is een nieuw product en ze kwamen met een geweldige aanbieding : 2e halve prijs.
ik had toen 10 pakken in geslagen en was even duur uit als 4 pakken nutrilon.
t is goed spul, stinkt niet en nathalia reageerde er goed op.
t is heel vaak in de aanbieding. ( nu weer een pak voor 5 euro ipv 6,50)
ik ben er zeer tevreden over.

groetjes, do

Dag dames,  

Ten eerste wat goed van deze site, ik ben een jonge moeder die eigenlijk niet zoveel weet, en heelaas is borstvoeding bij mij niet gelukt. Dus ben begonnen met nutrilon 0-6..
mijn vraag is krampjes krampjes.mijn kind constant huilen huilen.Nu vraag ik me af of dat door de melk kan?? Hebben ze eigenlijk wel gezegd maar toch vraag ik me af als ik de product verander kan ze dat dan ook goed drinken??

Hoi,

Je hebt van Nutrilon ook Omneo die is speciaal voor krampjes. Dit werkt vaak wel.
Succes ermee, het kan heel vervelend zijn. Maar ook babies die borstvoeding krijgen kunnen hier last van hebben.
De darmen zijn de enige organen die nog niet geheel ontwikkeld zijn als je baby geboren is en dus kunnen de darmpjes soms erg krampjes geven omdat het moet wennen aan voedsel.
Sterkte.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan