Iemand bezig met IUI?

Helaas,

zaterdag follikelmeting gehad, zaten er veel maar allemaal nog te klein, nu dosis Gonal f verhoogd naar 100. Woensdag weer een echo
 
Hai Kippiej,

Bedankt voor je reactie! Wij zijn onder behandeling in het Zaans Medisch Centrum. In principe krijgen we maar 1 proef-iui. Maar goed we gaan er maar van uit dat zijn zaadkwaliteit goed genoeg is.

Gisterochtend een nieuwe meting gehad en nu 1 eitje van 19mm! Dus gisteravond om 22:00 uur Ovitrelle geprikt en morgen om 1230 de eerste iui!

Super spannend!!

Jij succes met de nieuwe meting alvast!
 
Hallo allemaal,

Ik ben Elvira en ook ik ben bezig met de IUI. In iedere geval, tot een maand geleden, toen nam ik even een maand "vakantie" omdat ik emotioneel helemaal kapot was. Nu hebben we afgelopen maand express niets getimed omdat het echt een maandje niet aan denken moest zijn. Afgelopen vrijdag middag ineens bedacht, hey, had ik niet paar dagen geleden ongesteld moeten zijn? Dezelfde dag getest ( en de dag erna in de ochtend) en beide keren waren heeeeeel licht maar wel positief. Mijn man zag het ook, ik verbeelde het dus niet!

Vanmiddag het fertiliteit afdeling gebeld, ze doen bij ons geen bloedprik, maar "een streepje is een streepje", ik mag dus 10  mei voor een echo.

Maar, ik weet niet of ik het moet geloven, ik ben namelijk een keer eerder ook al 4 dagen overtijd geweest (nu 6 dagen).  Mijn gevoel durf ik ook niet meer te vertrouwen, want de eerste en de vijfde keer voelde ik me ook echt zwanger / misselijk / moe...

Iemand ervaring hiermee?

Groeten,

Elvira
 
Hoi Dames,

Ik was even aan het meelezen en toch ook aanmelden.

Wij zijn afgelopen week begonnen met traject IUI, en vandaag de 2e meting gehad en ze waren nog niet groot genoeg dus woensdag weer terug komen.

Hoe ervaren jullie dit? en hoe doen jullie het met jullie werk?

Groetjes elisabeth
 
@LilyP. Wauw 19mm! Succes morgen met de IUI. Maak je niet te druk, mijn ervaring is dat het eigenlijk niks voorstelt, je hebt ook iedere keer die inwendige echo's dus dit kan ook wel. Maar spannend blijft het zeker!

@Elvira. Gefeliciteerd. Inderdaad een streepje is een streepje. Maar naar wat ik weet (niet uit ervaring) kan je de ene keer wel zwanger "voelen" en de andere keer niet. Toch blijft het even spannend. Duim voor je.

@Elisabeth. Spannend, eerste periode. Hoop voor je dat het woensdag beter is, of liever, goed. Ik mag woensdag ook weer. Smorgens vroeg is Leidsche Rijn. Ben benieuwd. Met werk weet ik niet, ik werk niet helaas. Maar volgens mij krijg je er vrij voor als je het verteld. Mijn partner in ieder geval wel en andere die ik op de poli tegenkwam zaten ook te vertellen van wel. Ziezo is het handig te vertellen denk, want hoe moet je je anders verantwoorden als je regelmatig weg moet.... succes!
 
Goede morgen allemaal,

@LilyP - succes vandaag, al stelt het in de praktijk niet veel voor. In je hoofd is het veel drukker (bij mij lig)

@Vanja - mijn ongesteldheid was normaal gesproken al nooit zo lang, gemiddeld 3 a 4 dagen, maar in de latere rondes heb ik zelfs een ongesteldheid van een dag gehad, waarbij de ochtend alleen smeerde, middag vloeide en avonds was het weer over. Volgens mijn doktor was het niets om je zorgen over te maken.

@Simone - je mocht 22ste testen, toch? Ben benieuwd!

@Kippiej - Bedankt! Ook voor jou hoop ik dat je echo morgen goede resultaten laat zien!

@Elisabeth - Halverwege mijn eerste IUI heb ik het mijn manager en directe collega's verteld. Omdat ik regelmatig "ineens" midden in de dag voor paar uur weg moest, maar ook omdat mijn emoties compleet de draak met me aan het steken waren / zijn. Een geluk daarbij is dat ik in het hoger onderwijs werk, dus ik kan heel makkelijk tussen de lessen door weg. En drie collega's hebben zelf ook in dezelfde traject gezeten, dus dat maakt het wel wat makkelijker.

Ik heb vanochtend met Clear Blue digital getest en die gaf aan Zwanger, 2-3 weken (in de doktors wereld dan dus 4-5 weken)!
 
@Elvira WOW...van harte gefeliciteerd!! Hoeveel iui heb je gehad als ik vragen mag? Het lastig op mijn werk dit te bespreken maar ga het volgende week dan toch doen. Vond je het niet vervelend dat veel mensen het weten en of steeds vragen gaan stellen?

Geniet van je 2 streepjes....
 
@Elisabeth Dank je :D Ik had 5 rondes IUI gehad en zat nu even in een pauze maand. In het begin vond ik het vervelend om te vertellen, maar dat leverde ook veel goodwill op en voor mij weegt het echt tegenop.

Succes met je keuze maken!
 
Terug
Bovenaan