Iemand bezig met IUI?

Hai meiden,

Gistermiddag mijn eerste IUI gehad, viel inderdaad erg mee hoor! Vind alleen de dagen wachten wel erg maar ja.

De VCM-score was wel erg laag, slechts 0,9 dus het is maar de vraag of we door mogen met de IUI behandelingen maar dat is even afwachten.

Verder wel veel last van de Ovitrelle.

@Elisabeth: succes vandaag! Ik heb mijn collega's gewoon verteld over het traject en ik kan dus gewoon tussendoor even weg van het werk.

@Elvira: gefeliciteerd!
 
Hoi hoi allemaal!



Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben een alleenstaande moeder en ik ben 29 jaar. Ik ben mama van mijn zoon van ruim 8 jaar.

Al een jaartje of 3 heb ik het gevoel dat er nog iets ontbreekt..een partner?! Nope! Dit vrije leven bevalt mij wel! Een broertje of zusje voor m'n grote kleine man! Bingo! In die 3 jaar is dat gevoel  alleen maar intenser geworden. Vorig jaar oktober heb ik de knoop door gehakt.

Ik loop in het uz Gent en ik voel me hier heel erg op mijn gemak. Ik ben geen nummer maar een mens. Ze maken ook echt tijd voor je en je kunt ze altijd bellen of mailen met vragen.

Vorige maand heb ik mijn eerste poging gehad. Wauw! Wat bijzonder! Mijn moeder is mee geweest. We hebben dit samen als een onwijs speciaal moment beleefd. Helaas is het alleen niet gelukt. Maar kop op! Het was poging 1!

Nu is het bijna tijd voot poging 2. Als het klopt heb ik morgen of overmorgen een positieve ovulatietest test en dan mag ik weer. Ik heb iui op mijn eigen cyclus en heb hiervoor geen hormonen of iets wat ik hier wel lees . Omdat ik een zoon heb willen ze het eerst op mijn eigen kunnen proberen.

Maar dame's wat is het intensief en enorm spannend hé!
 
@ LilyP. Fijn dat het allemaal meeviel alleen jammer van de score. Hopen dat jullie wel door mogen gaan. Vervelend dat je last hebt van de ovitrelle, hoop voor je dat dat gauw minder word. Nu 2 weken wachten he..... dat is het lastigste. Succes ermee en veel afleiding zoeken
 
Hoi dames, hier deel 2, niet alles werd geplaatst.
<p style="text-align: left;"><span style="line-height: 1.5;">@Elisabeth. Hoe was de echo vandaag? Ik hoop voor je dat deze nu goed was!</span></p>
<p style="text-align: left;">@ trotsemama29. Super dat je als alleenstaande moeder toch nog een kind wilt. Jammer dat de eerste poging niet gelukt is. Wel fijn dat je moeder mee was. Mag ik vragen of je dege kent van wie het zaad geinsemineerd word? Je hoeft niet te antwoorden hoor als je niet wilt. Ben nieuwsgierig
 
Vandaag weer een fm gehad. Helaas nog niet voldoende gegroeid. Zaterdag was het 7.8mm en nu 13.8. Nu moet ik vrijdag weer......

Liefs xxx
 
Hey meiden,

Ovitrelle klachten worden minder hoor. Vandaag toch even de fertiliteitspoli gebeld over onze score. Voor "schoonmaak" was het 5 en daarna dus maar 0,9. Probleem kan zitten in het medicijngebruik van vriendlief, hij gebruikt Oxycontin (morfine) en dat kan dus het probleem ook zijn. Hebben 18 mei in ieder geval een afspraak staan bij de gyno als ik niet zwanger ben van deze ronde. Ze gaf ook aan dat een 2e iui geen probleem moet zijn.

Daarnaast zei ze ook dat het niet onmogelijk is om zwanger te raken met 0,9.. Ze had laatst zelfs iemand met 0,3 en die was ook zwanger.

Geeft toch weer extra hoop!

@Kippiej: succes met de fm! Hoop vandaag op een goede meting! Kom je dan alleen niet net op zondag uit voor de iui? Of doen ze iui wel bij jullie op zondag?
 
Hoi LillyP,

Fijn dat de klachten minder worden. Nu afwachten op hoe het verder gaat lopen. En niks is onmogelijk inderdaad. We duimen voor jullie. Wij hadden eerste keer 0,3 met een eigenlijk minimum van 2.

vandaag FM gehad en die was beter dan verwacht. In 2 dagen van 13,8 naar 18. Dus meteen een ovulatietest moeten doen. Als deze positief was moest ik morgen voor IUI en bij negatief vanavond ovitrelle en zondag IUI. Helaas was dit tweede het geval. Dus nu zondag 10.30 zaad inleveren en 12.15 IUI.

Gelukkig doen ze hier de iui 7 dagen per week
 
Terug
Bovenaan