@ LilyP. Fijn dat het wachten meevalt. Laatste paar dagen vond ik het spannendste. Mag je wel of niet testen. Succes deze week. We wachten vol spanning af.
De iui gister ging wel oke. Weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Minimale waarde is 2. Vorige poging hadden we slechts 0.3 en gister 1.3. Hartstikke mooi zou je denken! Nog te weinig maar prima om zwanger mee te worden zei de fa. Echter zei ze ook dat ik deze week afspraak moet maken met mijn eigen arts omdat we met deze waardes moeten stoppen met iui en overgaan op ivf. Wij zijn zelf alleen van mening om pas volgende week te gaan. Dan weten we meer of het goed gaat of niet. Daarbij worden er "maar" 3 ivf behandelingen vergoed. Ze kosten bijna 2000€ per keer! We willen dolgraag maar dat is gewoon teveel geld.
Hierdoor, door dit bericht, heb ik me alleen nog maar druk kunnen maken wat het moeilijk maakt.
@ Elisabeth. Heel vervelend zo vaak terugkomen en dat ze niet verder willen groeien. De eerste poging ben ik ook heel vaak terug geweest en deze poging maar 3x. Hoop dat er nog een groeispurt komt. Succes woensdag!
Liefs Serena