Iemand bezig met IUI?

Zelf heb je toch ook wel inspraak op wat je wilt? Dit was je eerste IUI toch? Hoop voor je dat je nog een IUI mag. Ik heb duidelijk aangegeven dat de eerste keer een hoop spanning meespeelde en door spanning en stress kan de uitslag ook minder zijn.

Succes met het gesprek. Houd je ons op de hoogte?

 
Ja ga ook zeker aangeven dat wij graag nog een 2e IUI proberen.. mijn fa vindt het prima. Maar mijn gyno is nogal een bitch zeg maar..

Jep laat het jullie weten!

Hoe is het met jou nu? Hou je het nog vol op het "wachtbankje"?
 


wachtbankje was tot gisteravond wel goed eigenlijk. Alleen gister heeft vriendlief lichamelijk onderzoek gehad en nu hoop ik nog meer dat het deze ronde lukt.

De fa wist me namelijk te vertellen dat we nog een IUI krijgen, ws ook hij het mee eens (jeej nummer 3) maar als het dan nog niet raak is word het toch ivf. Echter gaan ze dat niet doen. Je hebt namelijk maar 3 ivf vergoed in je leven! Behalve als je er zwanger van word of een miskraam na 12 weken.

Ik ben te zwaar, dat weet ik. voor ieder punt boven een bmi van 29 blijkt er gemiddeld 4% minder kans te zijn op een zwangerschap. Dus hij begon al over een operatie. Het is niet dat ik dat niet wil hoor, maar het heeft geen zin. Ik eet te weinig. Maar laat iemand die te zwaar is eens meer eten
 
Maar laat iemand die te zwaar is eens meer eten. Dat is moeilijk.

Als ik teveel had gegeten had een operatie zin gehad en nu niet. Dus zit een beetje in dubio wat te doen.

Al met al. Lukt het niet dan gaan we volgende maand verplicht minimaal een jaar met "pauze"
 
Hoi allemaal

Ik schuif ook even aan, ben 38 jaar, dus inderdaad al wat ouder maar mijn man ik hebben ruim een jaar geleden toch besloten om te kijken of een kindje ons gegund is. Inmiddels al ruim een jaar verder zonder enig resultaat, helaas.

Onderzoeken allemaal gehad, op zich zouden we gewoon zwanger moeten kunnen worden. De 1e uitslag van mijn man was erg slecht toen werd er gesproken over ICSI maar de uitslagen daarna waren gelukkig stuk beter.

Vorige maand de 1e IUI gehad, helaas zonder het gewenste resultaat. In mijn eigen cyclus echter wel met Ovitrelle gespoten. Morgen mag ik voor de ei meting, dinsdag was deze 13 mm dus ws vrijdag of zaterdag IUI. Wederom weer spannend.

Fijn om mee te lezen met jullie, prettig om te weten. Voor iedereen in het topic wel succes / sterkte en alvast bedankt voor "ondersteuning".

Lieve groet,

Natascha
 
@Natascha spannend allemaal  weer, hopen dat ze goed gegroeid zijn en dat ze IUI kunnen in plannen.

Ik heb afgelopen zondag IUI gehad en zit nu in het wachtkamer en vind ook allemaal wel spannend, Hopen allemaal op positieve uitslagen!!
 
Zeker weten, weer spannend, maar goed gegroeid bij mij dus vanochtend ovitrelle gespoten en morgenochten de IUI, fingers crossed :)



@vierzwanen succes in de wachtkamer op naar positieve berichten inderdaad :)
 
Terug
Bovenaan