iemand ervaring met angelsound doppler

hoi allemaal heb vandaag maar een angelsound apparaat aangeschaft maar een tijdje zoeken nog niks kunnen horen.mn vl probeerde me nog over te halen om het niet te kopen omdat ze weet wat voor een streskop ik ben en ja ze had gelijk.nu denk ik had ik het maar niet gekocht pff.ik ben inmiddels al 16 weken dan zou je het dan toch al kunnen horen hebben jullie tips ik moest er ook een bodymilk zonder parfum bij kopen maarjaa ik hoor niks :(
 
Ik heb zo eentje geleend van een vriendin, smeerde een klodder babyolie op mijn buik en zoeken maar...
Met 12 week kon ik het vinden... de vriendin in kwestie vond het pas bij 17 week.. hangt ook een beetje van het eigen lichaamsvet af. het is in het begin heel erg zacht, en dus moeilijk vindbaar...

Ga op je rug op de bank liggen.. koptelefoon op en
begin onder je navel werk naar beneden en dan naar links en rechts... ik voelde eerst altijd met mijn handen waar ik het ruggetje kon voelen.

Nu ben ik 29w2d en heb ikhem zelf niet meer. ook niet nodig ik voel mijn kleine heeel goed..

Succes!
 
Hi, ik kreeg het ongevraagd te leen van vrienden. Dacht hem eerst niet te gaan gebruiken, maar ja ... kon mijzelf natuurlijk niet bedwingen. Luister nu een paar keer per week en / of als het kindje wel heel rustig is. Kreeg hem later te leen, denk dat ik toen 22, 23 weken zwanger was of zo. Kan het hartje altijd gelijk en goed horen. Altijd op zelfde plek, rechtsonder in mijn buik. Gebruik soort van lichaamsolie. Verloskundige waarschuwde mij wel om het niet te vaak te gebruiken (bv. dagelijks) omdat het toch een vorm van straling is.
 
ik ga woensdag gewoon naar de verloskundige dan hoor ik het daar wel en neem em mee anders laat ik het eerst aan vl vinden.ja ik heb overal gezocht maar niks te horen alleen 1 keer
 
hoi,

ik heb zo'n angelsound aangeschaft in week 15.
ik kon toen al meteen de hartslag goed horen.
omdat het toen nog erg vroeg in de zwangerschap was moest ik hem wel erg laag op mn buik houden.
nog ver onder de navel.

en ik heb er meteen gel bijbesteld (dezelfde als de verloskundige gebruikt)
zonder gel gaat het absoluut niet. Ook niet te zuinig zijn met de gel.!!

hopelijk lukt het je om ze te horen, want het is en leuke ervaring.
groetjes m
 
Terug
Bovenaan