iemand ervaring met angelsound doppler

reeytje, geen bodymelk maar babyolie gebruiken, en niet te zuinig zijn met dat spul.en je hoort het meestal maar zachtjes.maar jezelf gek maken moet je niet doen , stres is niet goed voor je kindje dus als je er stressig van word zou ik hem niet gebruiken.ik heb er zelf een en bij de jongste gebruikt.en het is even zoeken.
groetjes esther
 
ik heb de vl nu gebelt ze zei bel morgenochtend of je een afspraak kan krijgen voor morgen anders woensdag.ik zei ik ben echt eigenwijs ik geef het toe:D ze zegt geeft niks dat apparaat is niks zei ze
 
Hi,

Ook ik heb de angelsound hier liggen en met een week of 14 kon ik het hartje horen.
Je moet alleen veel van die speciale gel gebruiken. Die geleidt het geluid. Bodymilk doet echt niets! Geen wonder dat je niets hoort.....

Ook moest ik in het begin heeeeeel laag (echt bij mijn schaambot) luisteren. Ik zou me dus echt niet te druk maken, dat is echt nergens voor nodig en als je je echt zorgen maakt zou je ook open kaart kunnen spelen met de verloskundige. Je kunt haar morgen bellen en uitleggen hoe "stom" je bent geweest en je je nu wel heel erg druk maakt. En of je alsjeblieft wat eerder mag komen. Je kunt zelfs met een glimlach zeggen dat je dan een gebakje voor haar meeneemt.

Ze zal je dan vertellen dat je het beter niet meer kunt doen, maar dat je uiteraard welkom bent. Je neemt gebak mee, smult zelf ook mee en lacht er samen hartelijk om wanneer je het hartje hoort.

Veel succes!! Laat je weten hoe je het hebt opgelost? En nogmaals: koop via internet gel en probeer het nog een keer. Een uurtje voor je de volgende afspraak hebt bij de verloskundige.... haha.....

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Hi Reeytje,

Ik zie nu dat je inderdaad gebeld hebt.
Heel goed! Veel succes morgen.

Maak je niet druk. Er is echt niets aan de hand!

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
ja jullie hebben gelijk maar de verkoopster van kijkshop zei je moet bodymelk gebruiken wel vreemd.ya ik ga morgen anders woensdag.tenminste voel ik me weer goed daarna.gebakje komt goed:) ik koop alle gebakjes voor dr als ze maar niet boos worden op mij :D
ik heb haar nog een sorry smsje gestuurd ze willen het beste voor iedereen en ze weet hoe ik inelkaar zit dus had ze gelijk.voelde me schuldig:(
 
ik heb ook een keer zo'n dingg gekocht via marktplaats. Blijkt dat er verschil is tussen die dingen.
Bij de meeste k'n je met 10 weken de baby al horen. Ik had niet goed opgelet. Op die van mij stond dat je dat ding pas kon gebruiken met 6 maanden of zo. Nou lekker zeg.
Dat stond dus bij de kleine lettertjes.
Heb hem aan mijn buurvrouw gegeven die toen al 6 maanden was en zij had er nog moeite mee om het hartje te horen.
Nou ik hoef zo'n ding niet meer. Ben nu 24 weken en de kleine trapt me goed. maar ik kan me voorstellen dat je in het begin het hartje graag wil horen als een soort bevestiging dat er echt iets in je buik zit. Nou wacht nog 4 weken en dan voel je het vanzelf !!!

Veel succes
 
Terug
Bovenaan