iemand ervaring met angelsound doppler

oooh week 15 wrm heb ik het niet kunnen horen ik voel me zo slecht wil je niet weten :( hoe ga ik nog een dag wachten.ik hoor ook heel wat geruis de hele tijd maar als ik het stil hou hoor ik niks
 
Ik heb er eentje geleend van een vriendin. Het duurde bij mij tot een week of 18 eer ik wat hoorde. Bij mij werkte het het beste met flink wat glijmiddel op waterbasis, misschien een idee, is in ieder geval een stuk goedkoper als de vk gel.

Succes!
 
Hoi,
Daarom alleen zou ik zo'n ding nooit willen, als je het hartje niet kan vinden, wat veel voorkomt heb je er alleen stress van..
Ik heb de placenta aan de voorkant en is het dus zowiezo ontzettend moeilijk wat te horen, kan bij jou ook het geval zijn!!
Lekker weer inpakken en terugbrengen zou ik zeggen,,haha
Nee zonder dolle, als het stress geeft kun je het beter niet doen, dan is de meerwaarde echt weg!!
Succes
 
nemen ze die wel terug ik heb em gekocht bij de kijkshop.ik ga het zo weer proberen en best wat bodymelk insmeren ik ga door tot ik het vindt zo niet neem em woensdag mee naar vl
 
kan zijn dat de baby wat meer naar achter ligt...
het klint een beetje als een soort stoomlocomotiefje via dat ding vind ik.......

ik heb hem ook nie heel vaak gebruikt, omdat ik bang was dat ik zou gaan stressen als ik het eens niet zou vinden...
vk zei toen, als je het niet vind, gewoon ff bellen, dan vinden wij het wel...

Succes
 
Terug
Bovenaan