iemand ervaring met angelsound doppler

ik heb ook zo'n angelsound. heb er een paar mega boxen op aangesloten, hahaha. ik hoorde mijn darmen heeeeel goed. mijn hartslag ook, erg duidelijk.
ik gebruik durex glijmiddel hahaha, sorry maar dat werkt bij mij heel goed. bij de angelsound dan he.
en ik hoorde rond de 14 weken ook de sneltrein voorbij komen.
ben gelukkig niet zo'n stresser. had laatst een dag het kind niet gevoeld. maar ga dan juist niet op zoek. heeft toch geen zin.
heb het gekocht voor de kids van mijn broer, die mogen graag hartje zoeken.

smooty
 
smootylama haha sneltrein:)
ya bij die van mij stond ook vanaf 20 weken maar kan per persoon verschillen daarom heb ik em ook gekocht maar niks aan morgen ga ik naar de vl
 
Ik wist niet eens van het bestaan van zo''n ding. Maar jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt. Mijn dochter komt iedere keer met zo'n houten toeter aanzetten wat nooit werkt. Dus is ze nu met een vriendinnetje naar de kijkshop. Ben ik net naar de apotheek geweest om naar gel of glijmiddel te vragen. Toen ik nogal ( waarschijnlijk wazig) uitlegde waar het voor was vroeg ze gegeneerd voor wat voor plekje ik het glijmiddel wilde gebruiken. Haha, ik wist niet wat ze dacht maar voor het maken van een baby hebben we het in ieder geval niet nodig. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
 
Is het nog gelukt met de angelsound? Hopelijk kon je iets vroeger terecht bij de vk, je moest toch in ieder geval vandaag naar de vk?
Ik heb ook zo'n ding en ik kon het ook niet echt horen, ik hoorde wel een hartslag maar die vond ik veel te langzaam dus kan best die van mij geweest zijn ;) Maar gisteravond had ik hem eindelijk te pakken, wel idd wat ik ook al eerder gelezen had net boven mijn schaambeen. echt heel laag in je buik zoeken. Ik ben nu 13 w 2 dagen.
Succes, en laat je even weten hoe het was bij de vk?
 
ja ik ben geweest we hebben mijn babytjee gehoordd:D echt een drukkeerdd zei mijn vl je hoordeee echt van die rare geluiden haha.en ze probeerde het ook met de angelsound maar nikss se zei breng het terug anders gooi het wegg is echt niks aan nu .na 20 weken misschien ik heb er voor betaald weggooien doe ik niet denk ik maar zal em niet meer gebruiuken
 
Ik heb hem gisteren ook gekocht bij de kijkshop ( je hebt hierbij geen gel nodig). We hoorde van alles, maar geen duidelijk hartje hoor. Het heeft wel een ander grappig effect, de baby werd er helemaal wild van. Uiteindelijk zaten we met z'n alleen niet zozeer te luisteren maar keken we naar mijn buik die echt aan alle kanten uitpuilde.
 
hahaha hoeveel weken ben je nou dan judith?
wel grappigg hahah ik hoor ook helemaal niks en vl ook niet met dat angelsound dus is echt niks aan voor de 20e week denk ik
 
Terug
Bovenaan