iemand ervaring met angelsound doppler

Ha reeytje,

Ben 26 weken en bij de gebruiksaanwijzing stond ook dat je pas iets hoort vanaf 20 wk. Maar goed, voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik wilde het vooral voor mijn dochter, ze heeft niet het eindeloos geduld om te wachten tot haar zusje schopt. Of ze heeft haar hand net op een andere plek waar de baby schopt. Dus als de baby door de angelsound zo druk wordt dat mijn dochter mijn buik ziet bewegen werkt het voor ons prima!
 
Tja, anna, als ik op internet kijk zie ik ook heel veel verschillende soorten. Dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. En ik ben ook nooit zo handig met zulke dingen. ( haha, mijn vriend en mijn dochter schijnbaar ook niet)
 
Ik denk dat het bij iedereen verschillend is.
Ik hoorde het met de angelssounds ook pas bij +/- 20 weken en zelfs nu moet ik daarmee af en toe nog goed zoeken. (ben nu 32 weken). Mijn placenta ligt dan ook aan de voorkant, dus dat zou misschien ook wel wat uitmaken. Wel moet je een olie gebruiken en voornamelijk onder je navel (recht en links) goed zoeken. Mijn kindje komt er als ware altijd een beetje op af..als ik het vaag hoor in de verte en ik wacht even komt ze er na toe en wordt het steeds duidelijker. Ook heb ik nu weer een andere luxere aangeschaft namelijk de Fetal Doppler JPD-100B
waarmee ik het nu echt super duidelijk kan horen!!! En ook iedereen kan mee luisteren omdat het niet met een koptelefoontje is maar net zoals bij de verloskundige. Tevens meet hij meteen de hartslag. Echt heel gaaf! Ik heb hem aangeschaft via www.thuistesters.nl daar verkopen ze verschillende dopplers, misschien een leuke tip om eens te kijken.
Als je het eenmaal goed kan horen is het wel heel bijzonder! En je hoeft niet telkens te wachten op een controle afspraak bij de vk, maar je kan het zo vaak beluisteren als je wilt.
 
Terug
Bovenaan