Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Hoe gaat het demi? Heb je goed nieuws of is je menstruatie weer begonnen?
ben er iets minder mee bezig dan mijn vorige cyclus waardoor ik minder op het forum heb gezeten. Om de dag seks hebben lukt hier niet. Ik ben al blij als het 1 a 2 keer per week lukt. 
 
Hi beautygirl! 
Ja goed zit nu oo cyclus dag 18! Over 2 dagen ongeveer weer ongesteld worden of m’n cyclus word langer nu! Heb wel het gevoel dat het nu meer regelmatiger word denk ik. 
Erg spannend allemaal... volgende ronde ga ik voor 1 x even ovulatietesten gebruiken om te zien of ik echt laat pas m’n eisprong heb. Heb 4,5 dagen geleden  cervixslijm gehad en erg rekbaar. Dus dacht misschien een verlate eisprong. En niet meer om de dag geklust redden we soms ook niet soms ook te moe voor haha! 
Hoe is het verder met jou???
Liefs
 
Oeps! Een beetje laat, hier inmiddels op dag 31 en verwacht dat ik ga menstrueren. Ik hou een cylcus van 34 dagen aan, maar ben wel klaar met het wachten. 
Hoe gaat het met jou? Heb je goed nieuws? Of anders op welke cyclus dag zit je? 
 
 
Haha helemaal niet erg hoor! Ik zit inmiddels op cyclus dag 32. En nog geen bloed te bekennen ook geen positieve test. Als m’n cyclus langer dan 50 word ga ik naar de dokter toe. Heb jij dat ook al eens gehad? Wat is joun langste cyclus tot nu toe?? En is het nu regelmatig?
Liefssss Demi
 
Ben ik weer! 
Cyclus dag 32? Dat is je langste cyclus tot nu toe toch? Wat spannend! Weet je al meer?
mijn langste cyclus is 37 dagen maar inmiddels hier al 34 dagen en vandaag mijn NOD. Ga er gewoon vanuit dat ik ga menstrueren maar als het niet zo is test ik vrijdag ofzo. 
Hou je me op de hoogte? 
 
Vergeet helemaal te reageren op je vraag. Ik ben eind augustus gestopt met de pil en ik heb nog steeds een onregelmatige cyclus. 
Ik dacht dat het regelmatig geworden was, maar mijn vorige cyclus was dus van 28 naar 34 en sowieso 34 of langer. 
Ben wel klaar met wachten en wil door naar de volgende ronde
 
Nou kunnen we handen schudden! Ja dit is op dit moment m’n langste cyclus. Heb wel last van pijnlijke tepels dus hopen dat ik ongesteld ga worden heb ik vaker! Ook nog steeds veel glibberig vloed (sorry ranzig haha) dat had ik de vorige keer ook toen ik ongesteld werd. Vind dit ook heel vervelend wil graag naar de volgende ronde inderdaad. 
Hier nu op cyclusdag 36 ? 
En ik ben eind September gestopt. 
 
We lopen helemaal gelijk op! 
Hier ook cylcus dag 36! Mijn NOD was gisteren en dacht nu komt het, maar niks! Ik wil nog niet testen om teleurstelling te voorkomen. 
Mijn vorige menstruatie was maar 3 dagen, normaal 5/6 dagen. Dat snapte ik ook niet. Wel toen heel veel symptomen maar negatieve test!
 
 
Terug
Bovenaan