Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Wanneer test je met de ovulatie testen?  Zelf doe ik het vaak als ik net wakker ben. Aangezien ik heel erg veel drink overdag. 
 
Spannend! Wanneer is je volgende NOD? 
 
Ik test elke ochtend met ovulatietesten.. vreemd maar ik zie het nooit super duidelijk. Nu maar afwachten. Voel me raar beetje rommelende darmen sinds gisteren last van m'n onder rug en loopt door naar de zijkanten en ook last van steken bij m'n lies en zwaar gevoel in mijn buik. 
Mijn NOD is 28 December. Ik heb mij nog nooit zo gevoeld, hoop natuurlijk op een inestelling en dat het dit keer wel goed is gelukt. :) 
Hoe is het met jou nu? Wanneer is joun NOD? 
Liefs 
 
Hey,
mijn NOD rond 27 december als ik mijn vorige cyclus van 30 dagen weer heb. Maar helaas lukte het deze ronde niet aangezien mijn vriend de griep had. We gaan in januari weer testen. Dan gaan we ee weer voor 100% voor en hebben we veel meer tijd. 
Ik mag lekker biefstuk eten met kerst! ?
hou je me op de hoogte? 
 
Oh heerlijk zeg!!!!! Dat is dan ook wel weer even fijn toch? 
Hier nog steeds hetzelfde overal last van haha kan maar zo schijnzwanger zijn hoor ik kijk nergens meer van op.. ik wacht af tot 28 December en anders jammer dan. Ik blijf maar zeggen zal wel niet zal wel niet.. dan is de teleurstelling ook minder erg ? 
Hou je op de hoogte! Jij mij ook? 
Fijne feestdagen in iedergeval als ik je niet meer spreek. 
Liefs Demi
 
Sorry! Ik ben helemaal vergeten te antwoorden. Zo druk geweest op mijn werk voor kerst en tijdens kerst ook bij familie en relaxen. 
 
Weet je al meer? Hoe voel je je? 
Mijn menstruatie is gisteren begonnen dus mijn cyclus is weer iets korter en zoals die was tijdens het slikken van de pil! ?
Ik ga vanaf 4 januari weer aan de slag met ovulatie testen zodat vriendlief weer mee kan kijken. Wat zou het leuk zijn als het lukt komende maand lukt. Dan heb ik een vervroegd verjaardags cadeau. Mijn volgende NOD is 25 januari.
Ben zo benieuwd naar jou, hopelijk goed nieuws.
ik ga duimen
 
 
Hi beautygirl! 
Geen probleem.. juist alleen maar beter dat je er niet zoveel mee bezig bent toch ??! 
Ik ben ontzettend ongesteld geworden wat ik normaal ook altijd had dus goed teken haha. Nu afwachten nu inmiddels op cyclus dag 6. Ga geen ovulatietesten meer doen word er helemaal gek van dus beter van niet. Ben er dan nog meer mee bezig en dat doe ik al dus niet meer testen. Gewoon veel klussen ? 
Voor jou dus ook super spannend! Ik duim uiteraard ook voor jou. Hopen dat het deze maand raak is ? 
Liefs 
 
Daar ben ik weer! Veel te druk nog steeds, maar ik wil elke dag wel altijd kijken of je iets gestuurd heb maar ik vergeet het af en toe. Forum deed ook heel vervelend laatste dagen.
 
ik ben inmiddels bezig met ovulatie testen. Vandaag cyclus dag 9 en wil er niet zo erg mee bezig zijn, maar wel testen omdat vriendlief dan mee kan kijken. 
 
Heb je je eisprong al gehad of gevoeld? Laten we hopen dat het raak is deze maand voor ons beide.
 
heb je een leuke oud en nieuw gehad?
 
Jaa bij mij deed het forum het ook niet een paar dagen lang. Had eerst het idee dat het aan mij lag maar nu zie ik dat het bij meerdere het niet deed! 
Ik zit inmiddels op dag 13 dus waarschijnlijk heb ik mijn eisprong al gehad berekend met een cyclus van 21 dagen maar goed kan zo maar weer anders zijn deze maand is de eerste maand dat ik geen ovulatietesten gebruik en ik merk nu dat ik er dan ook veel minder mee bezig ben. 
We proberen gewoon om de dag te klussen en soms zitten er 3 dagen tussen ipv 1 of 2. Ik denk zelf dat het deze maand niet raak is waarschijnlijk gister mijn eisprong gevoeld. 
Krijg jij al een mooi duidelijke streep? 
Oud en nieuw was leuk! Lekker wijntje gedronken haha jij ook? Beste wensen trouwens. Dat we dit jaar maar een mooi baby'tje in de handen mogen houden gezond! 
Liefs. Demi 
 
Terug
Bovenaan