Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Spannend! Je weet maar nooit of het gelukt is! Spannend wamt jou NOD komt dichterbij! 
Wij proberen tijdens de vruchtbare periode ook iets meer seks te hebben dan anders, maar het is zo lastig omdat ik nu voor werk in het hoge noorden zit voor 1 nacht! Zondag gaan we het extra gezellig maken, dan zit ik ook dichterbij mijn eisprong als het goed is. Nu 2 keer getest en hij wordt iets donkerder, ik heb er 1 mee voor morgen ?
hier inmiddels dag 10,volgende NOD is waarschijnlijk 25 januari. 
Hier ook met oud en nieuw heerlijke Wijn op, extra van genoten! Zijn nu bezig om een vakantie bestemming uit te zoeken, mocht ik zwanger zijn, kunnen we sowieso nog vliegen in juni/juli.
spannende periode voor ons beide, laten we keihard duimen en elkaar op de hoogte houden
 
Oh bij jou dus ook super spannend!!!
Zit nu op cyclus dag 15. Waarschijnlijk mijn eisprong al gehad en gevoeld. Die dagen 2 x geklust hoop dat dat voldoende is en anders volgende maand gewoon weer verder. 
Hou je me op de hoogte? Ben erg benieuwd. ?
Liefs Demi
 
We lopen gelijk op zo te horen! Dus laten we duimen!
 
ik hou je zeker op de hoogte. Leuk en spannend komende 2 weken.
Hier al 1 keer gezellig gemaakt, hopelijk van de week nog een keer als het lukt. 
 
Hi beautygirl! 
Lief je berichtje ik ben inmiddels alweer aan het menstrueren en zit op dag 6. Mijn vruchtbare periode komt er bijna aan. Bijna niet meer ongesteld dus. Ik heb een korte cyclus de laatste paar keren van 19/20/21 dagen wanneer ik dit aankomende maand ook heb ga ik na de dokter. Heel vervelend heb het gevoel dat het zo niet lukt. Terwijl ik wel telkens m’n eisprong voel. Raar he? 
Hoe gaat het nu met jou? En hoe ver ben jij welke cyclusdag zit je?
Liefs Demi
 
Oh wat vervelend demi! Ik zou inderdaad ook dan de dokter raadplegen. Zit je nu in je vruchtbare periode? 
Ik zit inmiddels op dag 24! Het lijkt uren te duren het wachten. Maar ik denk dat ik nog wel eens zwanger kan zijn. Maandag enorme steken gehad en dinsdag war spotting. Gisteren een hele lekkere cake overgeslagen en enorm moe. Vanochtend heel licht misselijk! 
Ik wilde eigenlijk volgende week vrijdag pas testen. Mijn NOD is volgende week woensdag maar ik denk dat ik misschien dinsdag of woensdag het ga proberen als ik niet kan wachten. 
Wat een verhaal van mij, ik hoor mezelf alleen maar klagen. Ik zou gewoon willen weten waar ik aan toe ben. 
 
Oh wauw! Bij jou lijkt het inderdaad wel echt op zwangerschap symptomen.. spannend zeg! Dit is jullie eerste kindje ook toch? En wanneer ga je nou testen? Zou echt niet kunnen wachten haha! 
Ja ik kijk het nog even na. M’n eisprong gevoeld eergisteren en daarvoor 1 dag geklust. Verder druk geweest dus niet echt tijd gehad dus zou wel na de volgende maand gaan en dan inderdaad ga ik ook na de huisarts toe. Eens kijken wat hij zegt. 
Hou je me op de hoogte? Ben zo benieuwd! 
Duim voor je. 
Liefs
 
Ja, ons eerste kindje! Heel spannend en ik kan niet wachten met testen. Ik wou maandag al, maar dat word afgeraden dus ik wacht tot donderdag of vrijdag. Weet niet of het donderdag lukt en wil vriendlief er mee verrassen mocht die positief zijn. Word ik ongesteld ga ik keihard janken! 
Wij hebben maar 1 keer seks gehad, dus dan hebben we gewoon echt geluk. Afwachten is het enige wat ik nu kan doen. Dus je heb zeker nog wel kans!
liefs 
 
Terug
Bovenaan