Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Nog geen menstruatie! 
Ik test vrijdag nog een keer als ik niks heb. Dit in inmiddels cyclus dag 29! We wachten netjes af, heb vandaag voor veel afleiding gezorgd want was wel wat verdrietig. Vriendlief baalde ook wel! 
Geen bloed geeft moed! 
 
 
Oh spannend dit!!! Kan niet wachten meer voor je! Heb vandaag een test gedaan en helemaal wit! Nog wel last van lekkende slijm haha klinkt lekker ook inlegkruisje echt nat. Klinkt vies weet ik. En nog steeds steken felle steken alsof er een mes erin gaat af en toe. 
Dus ik wacht af wanneer ik weer ongesteld moet gaan worden? 
Liefs
 
Die steken klinken positief! Heb je die wel eens eerder gehad? 
Hier nog steeds geen menstruatie, morgen ochtend een test doen.SPANNEND
 
Nee niet zo heftig als nu! Vanochtend weer een test gedaan negatief! Eigenlijk mag ik ook echt pas testen de 31e! Op z’n vroegst. Maargoed! 
Haha blijven positief nog steeds lekkende slijm vloed! Blijft wit! Misschien dat de menstruatie doorzet of juist niet we zullen zien! 
Bij jou goed teken!!! Ik duim voor jou 
 
Hoe gaat het met je demi?
Mijn menstruatie is gisteren toch begonnen. Ontzettend balen, maar ook wel weer fijn om eindelijk te weten waar ik aan toe ben.
 
 
Hier ook ongesteld geworden.... en echt super heftig ook nog! Lang tijd niet gehad.. Maar inderdaad je weet waar je nu aan toe bent gelukkig. Dus volgende ronde. Ik heb een korte cyclus en ik heb er nu 1 dag bij aan geplakt dus alleen maar beter! :) Gaat de goede kant op met dat ontpillen haha. Maar wel balen want voelde echt zo je lichaam kan je zo vreselijk voor de gek houden. 
Liefs en we duimen op naar de volgende ronde! 
 
 
Oh nee! Hoelang was deze keer je cyclus?
ik ga komende maand helemaal losnlaten en even heen geen ovulatie testen gebruiken. Ik weet wel dat ik heel erg moe ben de laatste dagen. Hopelijk gaat het snel weg.
 
duimen komende ronde
 
Erg he! Heb precies hetzelfde maar dat kan ook komen omdat ik nu ontzettend veel bloed verlies en druk op werk dus alles word je ook erg moe van. Bah! 
Ik doe al 2/3 maand geen ovulatietesten meer.. klus gewoon om de dag! Proberen dan. Haha 
Heb nu een cyclus van 20 dagen. Erg kort dus! Hiervoor was het 19 dagen daarvoor 17 dagen dus gaat de goede kant op! ? 
Liefs
 
Terug
Bovenaan