iets leuks/verrassends over ons zelf.

Hoi,

Jeetje Linda, wat een onderwerp! Nou, dan ben ik maar een saaie miep hoor.
Ik ben gewoon heel burgerlijk. Woon in een dorp in een tweekapper, twee auto's voor de deur (nou ja, eentje is er van mijn mans werk), we zijn tweeverdieners (ik dan part time), netjes getrouwd en nu dus mama van een prachtige zoon. Nee, geen huisdieren anders was het helemaal huisje boompje (in de voortuin), beestje......

Misschien dan dat ik mijn man via internet heb leren kennen? Maar ja, dat is tegenwoordig ook al heel normaal hè?

Nee, verder niets bijzonders hierzo.......

Groetjes,
Maike

nu ikke...
eigenlijk geen "spannende" dingen....

Ik ben "al" 38 en mijn vriend 41,we kennen ons pas 4,5 jaar en zijn alletwee lang single geweest.
Ik hoopte altijd nog dat ik toch een kindje zou krijgen..en ja gelukkig(op de valreep) kwam ik "de ware" tegen en kregen we een kindje....en dat terwijl mijn vriend de 2e maand van onze verkering zei dat hij geen kinderen meer wilde..pfff gelukkig heeft hij zich nog bedacht!!!

Oh ja..en ik werk in een babyspeciaalzaak!Heeeeeel leuk!!

Liefs,Swinnie

Hoi Maike,

Het is echt heel erg grappig want ik merk dat iedereen denkt dat het allemaal heel spannend moet zijn maar dat hoeft dus helemaal niet. Ik vind het al heel speciaal dat je je man via internet hebt leren kennen en dat soort dingen bedoel ik dus. Geen vervelende dingen uit het verleden of sms kelders en zo (hoewel als je die hebt mag je het zeker met ons delen ) Ik vind het al heel erg leuk om te horen dat iemand op Texel woont, deel van een 1 eiige tweeling is of een eigen bakkerij heeft.

liefs Linda

Ik heb een oudere zus en wij schelen precies:
2 jaar
2 maanden
2 dagen
en 2 uur.

Groetjes, Karin

Dat ik op mijn 26ste levensjaar wees ben geworden...
Klinkt gek hé, maar mijn moeder overleed toen ik 8 was en ons papa paar jaar geleden.

Eigenlijk heeft Rik geen opa en oma van mijn kant...

En iets positievers............ik ben gek op knutselen en frutselen...

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi hoi,

Nou hier ook geen echte schokkende dingen hoor, dus inderdaad geen SM-kelder ofzo hahaha...

* Heb mij vriend 5 jaar geleden leren kennen op de TMF-chat, ik was toen 19 en hij 28, 2 jaar later een huis gekocht en weer 2 jaar later trotse papa & mama...
* Ik ben nu 24 en werk al 8 jaar in een verpleeghuis voor dementerende bejaarden...
* Heb 1 tattoo op mijn rechter-enkel, chinees teken voor liefde, staat voor iedereen van wie ik hou...

Nix bijzonders dus maar wilde toch ff meedoen, hihi...
Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

hoi kezfan..

djesslyn was een ongelukje.. ik kende me vriend (nu 23) nog maar een half jaar toen ik zwanger raakte.. maar het ging en gaat nog steeds super we hebben een eigen huisje in zeeland en ik ben fulltime moeder.. hij is echt een hele lieve papa die niet vies is van een luier en alles voor djess doet.

wat de 2de beteft.. ik heb altijd 2 kinderen gewil en wou niet te groot leeftijdverschil anders zou ik nooit uit de luiers komen en tja dat het gelijk de eerste x raak zou zijn wisten wij ook niet.. maar het is zeer welkom

groetjes jess

tijd geleden maar ik zal ook weer eens reageren.

ik ben 33, al 15 jaar "verkering"met paul waarvan al 12 jaar samenwonen, paul is 40 en eindelijk na 6 jaar tobben is onze tim geboren, die over 6 weken 1 word!!
verder   is mijn vader gestorven toen ik 12 was en heb ik al 15 jaar een soort stiefvader. die gek is op z'n kleinzoon. ik ben ook al 15 jaar suikerpatient. er is een hoop gebeurt 15 jaar geleden, als ik het zo eens vertel moet ik er wel om lachen dat het allemaal in een jaar was!!

oja en ik heb ook een tattoo, wil er nog een, iets met tim, maar weet nog niet wat, en waar..  dus ideeen zijn welkom..

verder weet ik het effe niet meer

groetjes peetskie.( het is trouwens petra) en tim x

Terug
Bovenaan