iets leuks/verrassends over ons zelf.

even kort: 31 jaar
                               15,5 jaar samen   met martijn
                               we wonen 8 jaar samen en zijn ruim 2,5 jaar getrouwd
                               huisje, boompje en 2 konijnen.

Verder ben ik partime juf op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen (ZML) dit is de laagste vorm van onderwijs in NL. Ik ben daar 8 jaar geleden begonnen als klasse assistent en heb in de avonduren de PABO gedaan (4 jaar, 3 avonden) daar ben ik in jan 2006 voor geslaagd en heb meteen de akte speciaal onderwijs gehaald. Was uitgerekend op de diploma uitreiking. Ben ik dus niet bij geweest, maar kreeg   het papiertje in de september.   Ben ik wel heel trots op.

groetjes daan

oja mijn oudste zus (3 jaar ouder) is 11 weken na mij bevallen van een jongetje, wij waren dus samen zwanger

pfffffffffff geen spannende dingen voor mij,ben 34 jaar,ben al 18 jaar met mn vriend,wonen 14 jaar samen.heb 2 tattoo,s en een neuspiercing.we hebben anouk van 1 jaar.verder.................

gr petra

Leuk!
k heb 1 tattoo ( op mijn voet) en in thailand laten zetten toen ik daar impulsief voor 2 weken in mijn eentje heen was vertrokken.. (5 jr terug)
Birgit was ook een soort van ongelukje, naja t zat in de planning voor een jaar later, nu dus haha..

en oja wat mensen ABSOLUUT niet achter me zoeken (ik zie er op t moment erg braaf en moederig uit haha) dat ik vanaf mijn 15e echt helemaal op en top gabbertje geweest ben, ik ben echt tot mijn 21/22e erg vaak naar "feestjes"geweest. op t laatst bijna elke week, alleen steeds wat minder gabber en wat meer gevarieerdere feesten (trance, hardstyle etc)... (ik schaam me er tegenwoordig bijna voor omdat je als je er nu aan denkt vaak van die lonsdale wannebee nazi's ziet die helemaal van het padje rond lopen te kwijlen.. toen dat langzaam in kwam ging t bij mij over)

dussss

Meer!!!!
Evelien

Hoi Evelien,

hahahah Ik ben ook gabber geweest. Maar ik ben nu 32 dus dat is al ruim 14 jaar geleden. Ik had een cavello met van die nike topjes en zo en natuurlijk altijd de nieuwste nikes. Toendertijd had het echt nog helemaal niets met Lonsdale en dat soort onzin te maken. Ik moet wel zeggen dat ik nooit drugs gebruikt heb maar uit onze groep wel de enige was. Ik moest dus altijd zorgen voor degene die "fout" gingen. ik ben er ook al heel erg lang uit maar kan af en toe nog wel met veel plezier naar de muziek luisteren. hoewel nu net zo vaak Barry Manilow of Nick en Simon op staat.
Meteen nog iets over mij  Ik ben een enorme fan van Barry Manilow, niet zozeer de persoon als wel zijn muziek. Vooral toen ik zwanger was zat ik elke nacht achter de computer met Barry Manilow aan keihard mee te zingen. Marissa wordt er nu nog rustig van.

groetjes Linda

Hoi meiden,

Mijn website is www.prettygoods.nl (mag ik dat hier posten?).

Ik ken mijn man ook via internet. En ik ben sinds mijn 4e fan van Michael Jackson en Janet Jackson (ok, geen flauwe grappen svp...).

Groetjes, Marisa

Ik ben 32 jaar oud, toen in 26 weken zwanger was van de oudste zijn we getrouwd.
Ben al 15 jaar samen met mijn man, waarvan we 8 jaar samenwonen.

Ik ben de jongste uit een gezin van 4 kinderen, mijn zus die boven mij komt is 8 jaar ouder (ben dus een nakomertje).

Wij hebben gewacht met het krijgen van de 2e totdat we zeker wisten dat er geen erfelijke aandoeningen in de familie zaten (zus van mijn man heeft een erfelijke aandoening, maar heeft die niet gekregen van ouders).

gr Saskia

Hoi hoi,

leuk onderwerp dit hoor,
iets schokkends, tja ik heb ook 5 tatoeages en twee piercings.
wat anderen bij ons misschien verrassend vonden(zeer zacht uitgedrukt)
was dat wij gingen samenwonen omdat we vijf weken zwanger waren en
geen vaste relatie hadden,roan is dus ook een ongelukje,ik kon dus ook mijn
schoonfamilie niet, daar zijn we heen gegaan en toen vertelde mijn vriend,nou
dit is mascha en een kwartier later hebben we maar verteld dat ik zwanger was,
dat sloeg wel in geloof ik,hihi maar het gaat nu nog steeds heel goed met
ons drietjes hoor...

groetjes mascha

Leuk onderwerp dit...over mij...heb 1 tatoeage op m'n onderrug, wil er nog 1 met m'n zoontje z'n naam, verder...ben ik ook een gabbertje geweest....een drugsvrije, dus Linda ik kan je hand schudden! VInd de muziek soms nog heerlijk...en verder, ben één van een tweeling met een jongen, we schelen alleen 40 minuten omdat hij zo nodig moest draaien. Daarnaast heb ik al jaren rood haar....en begin het nu na 27 jaar pas te waarderen! Verder weet ik even niet zoveel....

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan