iets leuks/verrassends over ons zelf.

Jeetje... leuk topic zeg !!
Leuk ook te lezen van allemaal.

En ik... tja niet veel bijzonders.
Misschien alleen dat ik een vrouw van een militair ben en dus heel vaak alleen ben met onze twee kids.
We hebben jaren gehad (toen hadden we alleen Bjorn nog) dat hij van de 52 weken in het jaar, alles bij elkaar opgeteld, maar 12 weken thuis was. En dat dus niet aaneengesloten.
Verder ben ik bijna 29 (dinsdag) en gewoon getrouwd enz enz.

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Leuk onderwerp! Heb ook al leuke verhalen gelezen (en ik heb ze allemaal gelezen! soms sla ik er wel eens een paar over. . . )
Maar na alle verhalen dacht ik, wat zal ik nou eens over mezelf vertellen wat zo bijzonder is en wat ik met jullie wil delen. . .

Een paar jaar geleden ben ik regelmatig in een soort real-life programma op tv geweest (i.v.m. met mijn werk (geen sex hoor! haha) Hierdoor werd ik best wel vaak herkend samen met mijn collega en als we dan gingen stappen in A'dam kregen we nog wel eens wat te drinken aangeboden en wilde mensen met ons op de foto, vond ik toch wel heel apart en leuk om mee te maken.

Groetjes van Sonja.

Hoi Sonja,

Als ik je naam hoor en je verhaal lees denk ik Wielklem en co. Vertel vertel.... Zit ik goed?

groetjes Linda

ja wielklem&co!dat schiet ook als 1e bij mij naar binnen.
die collega van jou had een aparte naam geloof ik??als jij dat bent in ieder geval.

gr petra

Ja, nou word ik ook nieuwsgierig van welk programma!

tja, ik ben bang dat ik ook vrij burgerlijk ben. Het enige beetje spannende is mijn werk. Ik ben arrestantenverzorger bij de politie. Verder ben ik heel jong moeder geworden. Ik was 19 toen mijn oudste geboren werd. En mijn jongste is nu 10 maanden, dus ze schelen ruim 6 jaar.

Wat een super leuk topic! leuke verhalen ook!

Iets spannends of geks over mezelf: Geen tatoos of piercings op speciale plekken. Wel een jeugdzonde: ik heb toen ik 14 of 15 was echt heel veel gestolen uit winkels. Echt schandalig, was vooral om stoer te doen. Moet zeggen dat ik het wel bij de grotere winkels deed en niet bij kleine zelfstandige....

Verder ben ik al 9 jaar samen met mijn man Dennis, waarvan 8 jaar samenwonend en 2 jaar getrouwd.
Mama van Feline van 13 maanden en ........ bezig voor een tweede kindje sinds april (helaas in december en januari 2 miskramen gehad zoals sommige van jullie al wisten en daardoor even rustpauze gehouden)

groetjes Mariska

ps ben benieuwd naar de andere verhalen!

Ik dacht ik zal niet vertellen welk programma het was, maar er zitten hier 2 speurneuzen tussen ( Linda en Petra) die het idd goed geraden hebben (daar gaat mn anonimiteit, hihi). En mijn collega heet Speranza, een aparte naam ja en hoewel we er allebei niet meer werken zijn we nog steeds vriendinnen van elkaar.

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Kun je nagaan hoe televisie verslaafd ik ben . Toen je zei documentaire over je werk en amsterdam toen had ik icm je naam de link zo gelegd. Erg he :) Maar wel leuk hoor. En ik ben ook op tv geweest hoor, ik heb de link naar het programma hier een tijdje geleden geplaatst dus ik ben mijn anonimiteit ook al lang kwijt :)

Ik ben trouwens nog een keer op tv geweest. over aparte verhalen gesproken. Ik ben een keer bij het Blauwe Oog geweest. Een politie programma. Daar zag je hoe ik in de boeien geslagen word nar PSV-Ajax. Over verrassend gesproken .

groetjes Linda

Terug
Bovenaan