hey hallo,
nou ik ga ook eindelijk reageren hoor, niet dat ik iets schokkends heb ofzo...
Ik ben nu 8,5jaar samen met Jeroen. Saskia en Jeroen, leuk uit de boekjes van vroeger! Hebben elkaar in de discotheek ontmoet en wonen nu 4jaar samen.
In 2004 hadden we serieuze plannen om voor een half jaar en mss wel langer naar Curacao te gaan, het nederlandse stukje paradijs hoorde we van iedereen, om verliefd op te worden, dus na lang nadenken en je veel in alles verdiepen namen we de beslissing.
Het idee was om ons huis te verhuren voor een half jaar, want dat zou mooi de hypotheek dekken.Dus dat was wel een vereiste.
Verder wilde jeroen toch al weg bij zn baas, dus die nam ontslag en ik vroeg onbetaald verlof aan
We wilde in juli weg en zouden dan in april vast 3wk op 'vakantie' gaan om dan gelijk al t een en ander te regelen. Een huisje/appartement/werk...
Zo gezegd zo gedaan, voor mij was er makkelijk werk te vinden daar, (in de kinderopvang) maar voor Jeroen bleek het moeilijker. Hij had toen nog geen afgeronde mbo/hbo opleding en voor een 'simpel' baantje of een baan waar hij ervaring in had was hij al te oud! Tja daar vroegen ze de stagiaires wel voor, die zijn veel goedkoper.
Ook het eiland viel ons reuze tegen en wij maar wachten tot we verliefd werden op het eiland, maar helaas.
Thuis gekomen, hebben we toen een maand later toch maar besloten om niet te gaan. Het eiland viel tegen en met ons spaargeld zouden we een eind komen, maar we hadden wel meegecalculeerd dat we daar een beetje geld zouden verdienen, dus tja. Enorme domper helemaal omdat we ondertussen al contract hadden getekend met onze 'huurders'! Gelukkig een ernorm leuk (en netjes) gezin die dus een half jaar in ons huis hebben gewoond!
Onderstussen eerst ik bij mn ouders en jeroen bij zn ouders gewoond, maar nadat we snel na 3wk een motor erbij hadden kon ik ook bij mn schoonouders intrekken.
We hebben t erg naar ons zin gehad bij mn schoonouders, hebben ruim huis, met stuk land en daarbij zijn ze niet zoveel thuis, maar het was wel een hele rare gewaarwoording. We haalde bv ook 1x in de week onze post op en das echt heel raar joh! Om dan weer weg te gaan.
Ik kon gelukkig toch weer terug naar mn oude job en jeroen had al snel een leuke baan gevonden... en....bij mn schoonouders is onze Jelte verwekt dus kijken met een goed hart terug op deze situatie, hebben dr veel van geleerd er nog wat geld eraan overgehouden en een ervariing rijker.
Mn vriend wil nu wel x jaar (of langer naar Spanje), maar ik ga maar niet in op dit idee! haha
Vind t trouwens ook een ernom leuk topic!!! Super leuk om te lezen allemaal....!!!
Groetjes van Saskia.