iets leuks/verrassends over ons zelf.

jeetje debby wat een verhaal,knap van je dat je het hier opschrijft.en natuurlijk word je er niet op af gerekend.ben blij voor je dat het goed afgelopen is,en dat je nu gelukkig bent met je gezin.
veel geluk
groetjes petra

Nog even reagerend op een berichtje van iemand (sorry naam vergeten), ik ben idd die blonde. Kun je nagaan wat een impact tv heeft hé? De 1e uitzending van Wielklem & Co werd opgenomen toen ik 25 was en inmiddels zijn we dus 10 jaar verder want ben nu 35. Vind het wel grappig hoor dat mensen mij nog steeds herkennen en gelukkig vinden ze me aardiger dan op tv , maarja dat kwam natuurlijk door het beroep wat niet erg geliefd is,
groetjes van Sonja

O.a. Mamtorist was met vakantie en misschien meer mensen die het hebben gemist? Kom maar op met de leuke berichten :)

Wat veel verhalen zeg. Leuk om zo over iedereen wat te lezen. Ik ben ook heel burgerlijk, vrees ik. Mijn man en ik zijn getrouwd toen we vijftien maanden samen waren, tien maanden later werd de oudste geboren, vijfentwintig maanden later kwam de tweede en vorig jaar is Stijn geboren. Ik heb ook een tattoo, van een vlinder, op mijn schouderblad. Verder ben ik fulltime moeder en daarvoor heb ik soms nog te weinig tijd. Ik ben graag aan het frobelen, kaarten maken, scrapbook maken, achter het naaimachine enz... Verder hou ik van verandering en heb ik dus vorig jaar, toen Stijn een maand oud was, heel de woonkamer opnieuw behangen en de afgelopen weken een ander interieur voor de woonkamer van marktplaats af bij elkaar gesprokkeld.

Groetjes van marloes

Hai,
Moest echt even nadenken of ik iets leuks en spannends over mezelf kan vertellen. Mijn man en ik zijn sinds onze studie bij elkaar, nu ruim 9 jaar en we zijn 2 jaar geleden getrouwd. Vorig jaar mei is ons dochtertje geboren en sinds vanmorgen weet ik dat ik ongeveer 7 a 8 weekjes in verwachting ben van een tweeling!! Eind februari 2008 ben ik uitgerekend en dat hebben wij 3 kinderen onder de 2 jaar.

Groetjes,
Floor

ps. LEUK TOPIC!!!

Hoi Floor,

Wat super leuk en spannend zeg zwanger van een tweeling. Had je het al aan zien komen of was het echt een complete verrassing? En gaat alles goed met je?

groetjes Linda

Hoi Linda,
Het was voor ons vanmorgen echt een complete verrassing, ik was super zenuwachtig en kon alleen maar denken, als het hartje maar klopt. De Echoscopiste zag al snel een tweede vruchtzakje met een kloppend hartje erin. Moet over 2 a 3 weken weer terugkomen en dan kunnen ze precies vast gaan stellen wanneer ik ben uitgerekend. We zitten nu ook wel aan een aantal praktische zaken te denken: wat gaan we doen met de kinderwagen en de babykamers, mijn dochtertje is als de twins worden geboren 21 maanden. Maar we zijn er ontzettend blij mee hoor, we vinden het wel erg speciaal!!!

Groetjes, Floor

Hoi Floor,

Het is ook echt superspeciaal, en de praktische zaken lossen zichzelf vaak wel op. Extra leuk als het zo'n verrassing was. Heel erg spannend allemaal, hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan