iets leuks/verrassends over ons zelf.

Super leuk onderwerp. En echt heel leuk en stoer dat jullie je verhalen hier neer zetten. Zo kun je toch een klein beetje een voorstelling van iemand maken. En debby ik geef jou een .

Ik heb ook niet echt heel veen bijzonders. Ik ben 30 jaar en samenwonnend met mijn 2 mannen Marcel en onze Mick. Ik heb Marcel  4  jaar geleden  leren kennen op het politiebureau. Ja ja ik werk bij de politie, als hoofdagent. Mars was ook een collega maar werkt sinds afgelopen maandag bij een comercieel bedrijf. Erg spannend allemaal.

Verder  hebben we 2 jaar geleden een waanzinnige rondreis door Kenia gemaakt en toen we terug kwamen ben ik zwanger geraakt van ons ventje. Het was niet helemaal de bedoeling maar zeker een CADEAU! Verder heb ik ook aardig wat tattoos. Op mijn pols de naam van Mick met een bloem. Aan de zijkant van mijn heup tot aan de borst bloemen. En dan nog 2 tribles van toen ik nog jong en wild was . Oh ja en een ring. Mijn ex is tattooeerder dus vandaar dat ik het erg leuk vind.

Verder had ik ook piercings maar door de keizersnede heb ik deze er uit gehaald en had zoiets van " Jis je bent 30 laat die dingen er maar uit "

Een wat minder iets is dat ik al heel lang aan de antid. zit ivm angsten met het vervolg een depressie. Ik hoop er ooit een keer vanaf te kunnen komen.

Mensen die mij kennen zouden dit ook niet verwachten omdat ik altijd een aanwezig, druk en gezellig wijffie ben ...... tenminste ik hoop dat ze me gezellig vinden ha ha ha. Ik kan nog wel veel meer vertellen maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. Kijk uit naar de andere verhalen.

Liefs Jiska

Ha ha grappig ik ben ook echt een gabber geweest....

Ging jaren naar de Energiehal en ben soms best een beetje ondeugend geweest.
En weet je wat het ergste is. Mijn aller 1ste aussie heb ik nog ha ha ha. Was er zo trots op en hij was zo duur dus die hou ik als aandenken.

Haha grappig Kimmie van die Aus, ik kan jullie vertellen dat ik er weer 1 in de kast heb hangen :) Toen ik zwanger was paste ik niets meer en toen zag ik in een sportzaak aussies hangen. Ik heb toen een compleet pah gekocht en als ik niet weg hoefde tijdens mijn zwangerschap had ik thuis vaak dat pak aan :)

Nou dan zal ik ook maar even een paar regeltjes over mezelf schrijven.
bij mij is het ook niet echt schokkend of boeiend maar dat maakt niet uit.
ik heb mijn man op Terschelling leren kennen, dit jaar 10 jaar geleden.
Ik woonde daar (geboren en getogen) en mijn Man was op vakantie.
Mijn vriendin kon hem al en ik vondt hem al heel lang erg leuk maar dacht hij ziet me niet staan.
we waren uit me z,n allen en aan het einde van de avond heb ik de stoute schoenen aan getrokken.
we hadden wel de hele avond oog kontact gehad maar meer ook niet,
toen heb ik hem buiten aangesproken of hij niet met mij durfte te praten.jawel zei hij maar je hebt toch een vriend?ik zei niet dus.oh in dat geval zei mijn man en toen ja wat zal ik zeggen.......
dat is nu bijna 10 jaar geleden ben verhuisd naar het vaste land en heb sinds vorig jaar augustus het mooiste geschenk gekregen onze Daan.
in juni 2007 zijn we geregistreed partner van elkaar geworden dus mag hem nu mijn man noemen.
ooit zullen we vast wel trouwen/.
voor de ret ben ik een braaf meisje geweest maar dat wil wel want op z,on eiland kent iedereen elkaar.

groetjes Arjanne

Hoi hoi,

Ik schreef al eerder over het apparte leeftijdsverschil tussen mij en mijn zus, maar ik heb nog wel meer 'verrassende' dingen.

Ik ben een vreselijke puber gweest. Ik heb zo'n enorme strijd gehad met mijn ouders... Ik hoop dat me dat met onze kinderen bespaard blijft!
Op mijn achtiende ben ik voor een jaar als au-pair naar Amerika vertrokken. Ik heb daar een jaar in een gezin gewerkt en voor hun zoontje gezorgd. Sinds kort heb ik weer contact met zijn vader. Billy mag inmiddels zelf auto rijden. Raar idee dat ik hem heb leren fietsen op zijn driewieler.
Mijn man en ik zijn een internetkoppel. Aleen nog een beetje bijzonderder.....
Mijn beste vriendin heeft mij op een datingsite gezet (zonder dat ik dat wist). Zo is het contact met mijn man ontstaan. Ze hebben een paar keer gemaild met elkaar (zij deed zich voor als mij). Pas toen ze had beloofd te zullen bellen voor een afspraak, ben ik ingelicht. Ik heb die afspraak gemaakt, ben naar die date gegaan (in de veronderstelling dat het niks zou worden). Jeroen en ik zijn begonnen met kletsen en precies een jaar later ben ik bij hem in Enschede gaan wonen! Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we twee kids. Ik ben mijn vriendin voor altijd dankbaar.

Groetjes, Karin

He hoi

Wat ontzettend leuk om deze verhalen zo te lezen van iedereen, alleen ik kom tot de conclusie dat ik echt een saai en burgelijk leventje heb zeg.......echt huisje boompje beestje en natuurlijk mijn allermooiste meisje.
Wat dan nu echt speciaal is dat we een tweede wondertje verwachten, maar dat wist ik twee weken geleden nog niet, hahahaha dus echt SAAI hahahaha

Even een beetje over mezelf
Ben 28 jaar en 7,5 jaar samen met mijn vriend.
We hebben in 2004 een huis gekocht en deze van onder tot boven helemaal verbouwd. We zijn er 1,5 jaar mee bezig geweest, maar al zeg ik hetzelf, het resultaat mag er zeker wezen.
Sinds juli vorig jaar hebben we dus een prachtige en lieve dochter en zij krijgt er als alles goed gaat in Maart een broertje of zusje bij.
Ik heb een mooie jeugd gehad en was een `lieve` puber heb geen gekke dingen uitgehaald. Ben wel veel wezen stappen en jongens ondekt. hahahaha ik hielt het altijd wel netjes hoor!!!!

We zijn van plan om in de toekomst te gaan trouwen, maar we willen wel eerst ons gezinnetje compleet hebben. Onze wens is 3 kindjes!!

Groetjes

Hoi hoi,

Nou met zo'n topic kan je wel een boek vullen! Leuk hoor!
Heb even gedacht over mijn bijzonderheden, en hier zijn ze dan:

Mijn vriend en ik zijn al 12,5 samen en ik ben 28 en hij is 30 jaar. We zijn niet getrouwd...maar dat willen we allebei wel snel doen (roepen we al jaren, hi hi hi).

Ik ben niet bekend van tv maar wel van de Flair. Oktober vorig jaar stond er een artikel in met de titel 'al mijn vriendinnen zijn zwanger' Mijn aller beste vriendinnetje is onvruchtbaar en staat op de wachtlijst voor adoptie (wat vreselijk lang duurt!!!) en 4 vriendinnen (waaronder ikzelf) waren op de zelfde tijd zwanger en binnen 2 maanden uitgerekend. Het artikel is gemaakt toen onze kindjes ongeveer 4 maanden oud waren. Wel 5 pagina's vol in de Flair! Erg ontroerend. Mijn beste vriendinnetje past elke woensdag op Isabelle. Daar geniet ze vreselijk van.

Toen ik 15 jaar was werd ik Nederlandskampioen Karate!!!

Vandaag zette Isabelle haar 1e stapjes los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga nu verder met het lezen van al jullie verhaaltjes, het is te veel om in één keer te lezen.

X Linda
mv Isabelle (13 maanden)

hoi hoi,ook hier niet superspannende dingen hoor..

ben 29jr,en ben in okt 10 jaar samen met mn man.
dat hij eerder altijd al bij ons over de vloer kwam..en da ik totaal niks v hem wou weten..
ging altijd snel weg als die kwam..
en jaaaaaren later zag ik m weer en dacht ..mm toch wel leuk geworden..
en nog weer een aantal jaar later kwam hij achter mij an in de plaatselijke discotheek(waar die voorheen nooit kwam)ik nog heel dom vragen wat die ineens hier kwam doen..
toen goed bevriend geraakt en zie nu..8jr samenwonend,tijdens de zwangerschap getrouwd(apr07),en een pracht v een dochter die a.s woe alweer 1 wordt.
nou groetjes

Terug
Bovenaan