IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

dat ik een super perfectionist ben en een strevertje, dat maakt het voor mezelf niet altijd even makkelijk .

hoe lang duurde het voor je weer op gewicht / in model was na de zwangerschap?

Eeeh ik heb nog 10 kilo te gaan. (en er zijn er al 10 af)

Wel of geen televisie voor je baby

GEEN!!!!!! Daar vind ik hem nog echt veel te jong voor. En hij is net zo blij met de kat die zich op gemak aan het wassen is. Daar kan hij nog steeds heel geboeid naar kijken.

Hoeveel partners heb je gehad?

ik heb hiervoor 2 relatie's gehad, maar niet mee samengewoond ofzo, wij zijn nu al 6,5 jaar samen en wonen bijna 3 jaar samen en hebben nu dus ons 1e kindje

kom je vaak bij je schoonfamilie?

Nee, gemiddeld zo'n 1x in de 6wk.
Maar om eerlijk te zijn, zijn we er een beetje klaar mee.
Vanuit hun kant komt bijna niets... wouden daar 2jan. ffkes langs om gelukkig nieuwjaar te wensen, maar kwam ongelukkig uit... Nou dat kan toch??
Vertelde zullie ma van de week dat ze op die dag gwn bij ons int dorp waren geweest!!
En niet ff bellen hoor!!
En Ramon viert zn verjaardag de 19de. Dat hadden we ze ruim vantevoren verteld... ik glf iets van 1,5 mnd terug.
Ja is goed zeiden ze... dan komen we wel.
Vertellen ze van de week dat ze niet komen omdat zijn broertje (van Ramon) zn verjaardag viert.
Jaja, lekker makkelijk van hun!!
Ze laten hun zoon links liggen omdat hij niet in de buurt woont!!
En strax lopen ze te klagen dat als Dylano bij hun is, dat hij gaat huilen. ja is nix gek hé?!
Zooo. gelijk ff mn gal gespuit

Hmm. iets anders bedenken..........................................

Weer over schoonouders, haha!

Ben je blij met je schoonouders?

Deze vraag kan ik moeilijk antwoorden. Ik heb geen schoonouders. Als ze nog wel zouden leven zouden ze verder weg wonen.

Hoe gaat je partner om met jou ouders??

Groetjes Lynn

ik denk doe ook een keer mee.
Mijn vriend gaat nu wel goed om met mijn ouders, we komen er niet heel vaak dus dat is wel anders dan als je ze elke week zou zien, maar als ik het vergelijk met het begin (mijn vriend laat niet zomaar iets van zichzelf zien) gaat het nu stukken beter!!
Zeker toen ik net zwanger was en ze voor t eerst langskwamen (ik zat nml in Afganistan toen ik erachter kwam) zag ik de mond van mijn moeder letterlijk open vallen toen mijn vriend de koffie en koekje neerzetten en heel bezorgd om mij deed (was doodziek :S )
zegt ze later tegen me: het wordt vast een hele goede papa!

uhmmmmm

Missen jullie je oude leventje wel eens (zonder kids) ? (ik voel me er af en toe een beetje erg in opgeslokt...)

Ik heb natuurlijk al drie jaar geleden afscheid genomen van ons 'kids-vrije' leven. Ik mis mijn oude leven niet. Ik geniet iedere dag dan die twee heerlijke kids (hoewel ik ze ook wel eens helemaal zat ben hoor!), ik zou niet meer zonder ze willen.

In welke winkel geef je het meeste geld uit, buiten de supermarkt?

Terug
Bovenaan