IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ohja hoor, dat was ik al 2mnd na de zwangerschap

Had je een voorkeur voor geslacht toen je zwanger was?

Nee, als de kleine maar gezond zou zijn. Wij wisten ook niet wat het zou worden. Iedereen had voorspelt dat het een meisje zou worden en ze zaten er  dus allemaal langs. Maar eigenlijk wisten we dat al, want aan onze kant van de straat zijn nog nooit meisjes geboren.

Kopen jullie merkkleding voor je kindje?

Nee, niet bepaald hoor.
Toevallig hebben we van de week nog naar merkkleding lopen kijken.
Dat was allemaal in de aanbieding 50% korting.
Maar zul je altijd zien... Dylano zn maat was er al uit

Hebben jullie alles nieuw gekocht voor de kleine (meubels e.d.)?

nee,onze meubels zijn opnieuw geschilderd.wit/whitewash,en t staat super,vindt het ook onzin om t hemaal nieuw te kopen dat doe ik liever as de kleine meid ooit na t grote bed kan.

hoe ziet jullie kamertje eruit?evt foto?

Ons kamertje is helemaal ingericht met meubeltjes, accesoires, knuffels ed van Lief!
Ik was echt helemaal los geslagen in die winkel , alles (echt alles) was/is van Lief!
We hebben alle kleuren door elkaar gebruikt, dus het is een heel vrolijk kamertje
(de site is ook erg leuk www.lief!.nl)

even op een andere boeg, hoe is het sexleven zo na de zwangerschap?

Hahaha, die wil ik wel beantwoorden.
Het is nu weer even goed als voor de zwangerschap, misschien zelfs beter. Wel iets minder frequent, maar ja, niet zo gek met een kleintje.

Werk je graag of ben je liever thuis met je kindje?

Ik ben graag thuis bij mijn kinderen. Thuis is genoeg werk te doen en ik zou geeneens de tijd hebben om te werken. Bovendien moet ik er niet aan denken om Stijn al naar een ander te brengen om op te laten passen. Het zijn onze kinderen en daar willen we zelf voor zorgen.

Heb je weleens een bekeuring gekregen en waarvoor?

Nee, ik heb nog nooit een bekeuring gekregen. En dat ben ik niet van plan ook!
Ik houd met altijd netjes aan de regels.

Heb je weleens wat gestolen??

Terug
Bovenaan