IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

ATWT en GTST.

Verder Peter R. de Vries, en smaakpolitie e.d.
Schaatsten vinden we (gelukkig) allebei leuk om naar te kijken.

Heb je huisdieren?

Ik moet zeggen dat het tv kijken sinds dat Hidde er is wel een beetje gebeurt is. Ik mis het ook niet echt. Zit liever dan ff achter de computer als ik tijd heb.

Hoeveel zit je achter de computer per week??

Groetjes Lynn

Oke weet gelijk....

Ja. Wij hebben een hond en een kat die het erg leuk vinden om elkaar de hele dag uit te dagen....
Hond lijkt op mijn vriend (rent de hele dag achter de kat aan) Kat lijkt op mij (deelt regelmatig een tik uit Ha Ha) Nou ja. Die tik is niet letterlijk.

Hoeveel tijd zit je achter de computer??

Groetjes Lynn

Oooohh dat verschilt eigenlijk per week voor mij.
Als mijn vriend in de late sta, zit ik meer achter de comp, dan als hij in de vroege staat.
Maar per week toch zeker (mijn vriend zegt: 6,5 tot 7uur??)

Hoelang heb je er erover gedaan voordat je zwanger werd?

ik was heel snel zwanger..okt 07 gestopt met pil,ongi geweest(wat normaal de stopweek was)en 4 nov was de test al goed en dus al zwanger..had niet verwacht zo snel,na zoveel jaren pilgebruik.

hoe was je kraamtyd?

Beroerd, lag in het ziekenhuis i.v.m. hevige bekkeninstabiliteit. Ik kon amper zelf naar het toilet dus laat staan mijn zoontje verzorgen ik kon echt niks zelf en de borstvoeding wilde eerst ook niet op gang komen. Dat is uiteindelijke gelukkig wel goed gekomen. Maar kon nog steeds niet alles zelf.

Teletubbies of Baby Bright?

Ik heb geen idee wat Baby Bright is, maar de teletubbies vind ik in ieder geval niks.. Mijn oudste heeft op de psz ontdekt wat het is denk ik, want hij kondigde aan dat hij met zijn verjaardag (hij word einde vd maand 3 jaar) een Lala taart wilde en dat is blijkbaar een van de tubbies...

Rook je of heb je gerookt?

quote: joybink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 21:59:28'));

ik was heel snel zwanger..okt 07 gestopt met pil,ongi geweest(wat normaal de stopweek was)en 4 nov was de test al goed en dus al zwanger..had niet verwacht zo snel,na zoveel jaren pilgebruik.

Huh??? Je bent toch al mama?? Of ben je weer opnieuw zwanger?? Ook leuk tuurlijk, haha!

Groetjes Debby.

Ja, ik rook, slechte gewoonte, ik weet er alles van!!

Heb je al een fotosessie laten maken van je kleintje??

Terug
Bovenaan