IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Hmm, ik draag het eigenlijk allebei. Ik heb wel veel zwarte of donkere kleding, jurken koltruien e.d., maa zeker ook veel gekleurde spullen. Ik heb gele, oranje, rode shirtjes en truien dus eigenlijk heb ik van alles zeg maar..

Maak je (straks) zelf het eten voor je kleintje of koop je potjes?

Oeps tegelijk. Ik geef op zich redelijk veel geld uit aan kleding. Niet alleen voor mezelf hoor (wel veel haha..) maar zeker ook voor mijn twee kleine ventjes!!

Zelf eten maken of potjes voor je kleintje?

Zelf maken. Erg leuk en (niet) lekker. Hidde moet nog wennen aan alle smaken. Nou ja. Het koken is in ieder geval leuk. Het eten wordt vast wel een keer lekker.

Moet je echt op de centen letten nu je kind(eren) hebt??

Ja, nu ik gestopt ben met werken, moeten we wel op de centjes letten.
Maar dat hebben we er allemaal graag voor over!!

Ga je weleens wat doen zonder de kleine?? En wat dan??

wel eens even de stad in als mijn vriend in het weekend thuis is.doordeweeks ben ik alleen met anouk dus dan gaat ze overal mee naar toe.

voor wie nog meer kinderen wil.hoeveel verschil in leeftijd er tussen??
(ik weet je kunt het niet plannen maar ????)

gr petra

eigenlijk wil ik het liefs niet zo veel leeftijds verschil, maar we gaan eerst deze zomer nog verhuizen dus moet helaas echt nog even wachten. Ik ben er wel achter gekomen dat je niet alles plannen kunt. Ik heb voor Hidde 2 miskramen gehad en het duurde elke keer best lang voor ik weer zwanger werd. Ik ben allang blij als het ooit nog lukt om een 2e erbij te krijgen (3 zou misschien ook wel leuk zijn).

Hoeveel kinderen wil je en waarom??
Groetjes Lynn

Ik zou in ieder geval graag nog 1 kindje willen, als dat lukt, maar wanneer weet ik nog niet precies. Ik kan er daar nog niet helemaal over uitkomen. Wat mijn vriend betreft beginnen we er nu meteen aan en  opzich lijkt me dat wel heel leuk, want weer zo'n klein mensje in je armen is natuurlijk geweldig, maar praktisch gezien lijkt het me gewoon handiger als Robine (nu bijna 7 maanden) al wat zelfstandiger is en ik vind het een prettig idee als ze ook begrijpt wat er allemaal gebeurt en speelt tijdens je zwangerschap en evt. bevalling. Toch is het ook wel leuk als ze qua leeftijd dichtbij elkaar zitten zodat ze lekker met elkaar kunnen spelen enz.
Kortom; ik (we) moet(en) er nog even over nadenken, het is best een moeilijke beslissing.....

Mijn vraag: hoe gaan jullie partners om met poepluiers?
                                (die van mij ging letterlijk over zijn nek, maar is nu eindelijk zover dat ie  
                                  ze wel gewoon verschoond)

Mijn man kan niet tegen poepluiers. Hij was elke keer net gewend aan de
lucht, kreeg ze weer ander eten en werd de lucht weer erger hahaha.

En als het een goede stinkluier is staat hij soms te kokhalzen en mag ik het karwei afmaken.   hahaha

nog maar een keer de vorige vraag: Hoeveel kind(eren) wil je en waarom?

Terug
Bovenaan