IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ja, ik heb weleens schulden gehad
Dat was in mijn slechte tijd, toen ik een slechte vriend had.
Maar ik heb alles mooi netjes afgelost, en  ben  opnieuw begonnen met als resultaat een prachtig zoontje

Wat eet je het liefst?

Sushi!

Wat was je wens ziekenhuis of thuisbevalling, en wat is het geworden?

Toen onze dochter drie jaar geleden geboren werd, moest ik er niet aan denken om thuis te bevallen. Ik wist totaal niet wat me te wachten stond en het leek me het veiligst om in het ziekenhuis te bevallen. Zij is dan ook in het ziekenhuis geboren.
Die bevalling is me erg meegevallen. Deze zwangerschap had ik dan ook al gauw zoiets van: 'Ik wil lekker thuis bevallen'. Mijn man zag dat niet zo zitten, maar uiteindelijk stond hij er ook achter.
Bas is ons eigen bed geboren. Een hele bijzondere ervaring.
Ik zeg wel eens: 'Mijn beide kinderen zijn precies op de goede plek geboren. Ik had bij beide niet anders gewild.'

Een 'pedagogische' tik, moet dat kunnen?

Groetjes, Karin

Ik vind van niet! Ik denk dat slaan (waar ik een tikje eigenlijk ook onder versta..) altijd ongepast is...

Straks merkkleding voor je kindje om mee te kunnen op school of niet??

school duurt nog even, maar mijn zoontje hoeft niet in merk kleding. Als het toevallig in de aanbieding zal ik het misschien kopen maar ik doe het er niet om. Ik kreeg vroeger een x bedrag per week en als ik vond het het een levi's moest zijn dan moest ik er zelf voor sparen, dat vond ik eigenlijk wel mooi. Ik probeer dat mijn kinderen ook weer mee te geven.

Heb je een opvoed "regel"die je ouders bij jou hebben toegepast die jij nu totaal anders zou doen??

Groetjes lynn

Een lekkere pizza. (maar shoarma is ook lekker hoor hahaha)

Wat draag je het liefst, zwarte of gekleurde kleding?

Whahahaha... ik reageerde op bladzijde 1  sorry !!

Nee....vanalles waar ik van zij dat ik het nooit zou doen, doe ik nu zelf ook.

Wat draag je het liefst, zwarte of gekleurde kleding ??

hoi irene,we waren al bij pag10 bij deze vraag denk nie gezien?geef nie,doe ik er nu 2.

opvoedregel;tijd hebben voor je kinderen,hun verhaal laten doen.

zwart of gekleurde kleding;gekleurd,

hoeveel geef je uit aan kleding?

Terug
Bovenaan