IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Wij willen 2 kids zoals het er nu voorstaat.
We willen ze graag dicht op elkaar, drm zijn we nu al aant klussen voor een 2e

Een wat minder onderwerp: heb je al een begrafenisverz. afgelsloten voor je kleintje?

Nee. Daar heben we eigenlijk nog niet over nagedacht.

Heb al wel een studiefonds/spaarrekening voor je kind???
Groetjes lynn

Een studiefonds hebben we niet, wel hebben we een spaarrekening voor Robine geopend. Daar krijgt zij alle kinderbijslag, kindertoeslag en haar spaarpot maandelijks op gestort. Want stel je voor dat ze later flink door wil studeren, dan kun je nu maar beter vast beginnen met sparen.

Een uitvaartverzekering hebben we meteen op de dag van haar geboorte afgesloten. Je weet maar nooit....   (maar daar denk je liever niet aan)

Vraag (waarschijnlijk een hele lastige):
Wat is tot nu toe het mooiste moment dat je met je met je kindje(s) beleefd hebt.

Hoi Lynn,
Ja we hebben een spaarrekening voor Feline, storten we elke maand geld op en van alle opa's en oma's een beginnetje gekregen en dat er op gezet.
groetjes Mariska

volgende vraag: Wandelen jullie ook te weinig met de kleine omdat het rotweer is?

Twee vragen nog beantwoord. Ik zal ze beide even doen....

Ik kan echt geen mooiste momenten bedenken. Er is bijna iedere dag wel een moment dat ik denk: "Dit wil ik nooit vergeten!" Bas die voor het eerst lacht.....Bas die voor het eerst op zijn buik rolde....Bas aan zijn eerste boterhammetje met stroop.....Ze zijn eindeloos.
En dan nog al die mooie momenten met Eva de laatste drie jaar. De eerste keer dat ze mama zei en tegenwoordig zegt ze vaak zulke mooie en lieve dingen.
Wat een super moment was toen ik Bas aan Eva voor kon stellen. Eva was zo vertederend zachtjes met hem en helemaal sprakeloos. Prachtig!

En nee, we gaan niet voldoende wandelen met dit rot weer. We moesten er even uit vandaag om mijn dchter op te halen van de PSZ, maar daar baal ik dan echt van. Nu zitten we lekker binnen met z'n drietjes......

Zou je een weekje zonder kind(eren) op vakantie willen?

Groetjes,
karin

NEE!!! Ik moet er niet aan denken zeg!!
Dat vind ik veelste lang!!

Wat vond je het moeilijkst te laten tijdens je zwangerschap??

dat je geen broodje met filet american mocht dat is toch zo lekker.

wat viel je het meest tegen tijdens het zwanger zijn

Wat me het meest tegenviel was de dagen na de 40 weken!! Je kijkt zo uit naar die uitgerekende datum, dat alle dagen er na wel weken leken te duren. Benthe is 10 dagen later geboren en ik heb voor de bevalling een nacht in het ziekenhuis bijgeslapen, want had al dagen niet fatsoenlijk geslapen van de spanning.

Is er iets wat je tegenvalt van het  moederzijn?

Terug
Bovenaan