IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee hoor, ik strijk alleen wat nodig is... is doe het toch in de droger, en als het ff kan haal ik de was er gelijk uit als hij klaar is... dan hoef je zowat niet te strijken

Heb je een TV in jullie slaapkamer?

tegelijk weer!!

Wij hebben tv op de slaapkamer!

Nogmaals mijn vraag:

Ben je weleens op het kind van een ander?

quote: MartinemvBenthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2008 22:11:17'));

tegelijk weer!!

Wij hebben tv op de slaapkamer!

Nogmaals mijn vraag:

Ben je weleens jaloers  op het kind van een ander? \

Bedoelde ik dus!!

nee, niet jaloers, maar ik heb tijdens de zwangerschap wel eens gehad dat ik een heel leuk en makkelijk kindje zag en dat ik dan dacht; 'ik wou dat dat mijn kindje was'. Maar nu ben ik heel erg blij met en trots op Robine!

Heb jij (en/of je partner) tijdens je zwangerschap voorkeur gehad voor een jongen of meisje?

Nee geen voorkeur, maar wel sterk een gevoel. Bij mijn eerste "wist" ik dat het een jongetje zou worden, en dat bleek ook zo te zijn. Nu had ik sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar de echo gaf een andere "uitslag" haha..
En ik vind het heerlijk, een mannengezin!!

Leven je ouders nog, en zo ja wat voor band heb je met ze?

gelukkig leven mijn ouders nog en ik heb een hele goede band met ze, ze wonen nog geen 2 km bij me vandaan. Heerlijk vind ik dat. En mijn vriend heeft ook een goede band met ze.

Wat zou je willen veranderen aan je lichaam na je zwangerschap????

Mijn buik mag wel wat strakker. Na mijn eerste zwangerschap ging het wel, maar nu is het wel flubber!! Hij is wel plat gelukkig maar hij mag wel strakker.. Misschien wat buikspieroefeningen doen maar ja..geen zin hahaha..

Voor de mensen onder de rivieren...Ga je carnavallen????

Ik wil wel, maar moet even kijken of het er in zit met mijn werk.

Hoe ga je verkleed met carnaval?

Terug
Bovenaan