IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, eigenlijk niet. Misschien als ik even geld moet pinnen of een brief moet posten of zo, maar anders niet. Ik laat Bas wel in zijn eigen bedje liggen als ik mijn dochter naar de PSZ moet brengen.

Wat denk je als je een tweeling ziet? Blij dat jij er één kreeg of niet?

Blij dat ik er maar één heb. Vrienden van me hebben een tweeling van juli en wat een gedoe is dat zeg!!

Kijk je boer zoekt vrouw?

ja ik kijk boer zoekt vrouw.vind ik leuk

gaan jullie van de zomer op vakantie?en waarheen?

Hoi,

omdat onze familie ver weg woont gaan we daar meestal een weekje heen. Dat vinden we lang genoeg.

Heb je ook zo'n afkeer van soapseries? (vind ik echt vreselijk, al die geveinsde ellende, of er niet genoeg leed op de wereld is)

Groetjes van Marloes

Ik vind het wel leuk om naar soaps te kijken, althans als ik mijn verstand ff op nul wil zetten!! Niet dat ik het volg en zo, maar gewoon als mijn hoofd ff overloopt.

Wat is je politieke voorkeur?

Ik heb de afgelopen keren op GroenLinks gestemd. Ik ga áltijd stemmen. Dat is er bij ons thuis behoorlijk ingeprent. Ik stem ook altijd op de eerste vrouw op de lijst, want ik vind dat er te weinig vrouwen in de politiek zitten.

Gebruik je de babyfoon veel (ik word altijd zo zenuwachtig van dat ding, dus ik gebruik hem zelden)?

Groetjes, Karin

Nee, wij gebruiken hem niet meer.
Ook wij kregen de zenuwen van dat ding!!
Hij stoorde (toen de meubels nog anders stonden) nl op de tv en de digitale ontvanger.
Denk je iedere x dat hij wakker was, ga je naar boven... ligt ie gwn nog te slapen!!
Sindsdien hebben we hem eigenlijk niet meer aanstaan.
Als hij echt huilt, horen we hem toch wel hoor.

Waar ben je het meeste trots op (en dan heb ik het niet over je kindje)

Ik wou al bijna zeggen Hidde natuurlijk (maar goed niet over kindjes)
Ik denk dat ik trots ben op onze relatie!! We hebben nogal veel voor de voeten gehad en als we dit overleven dan kunnen we echt nog veeeeeel meer aan.

Waar ben je minder trots op??
Groetjes lynn

Terug
Bovenaan