IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Wij varen graag, maar verder geen hobby's. ben eigenlijk heel erg saai hahahaa

Als je geen kinderen meer wilt, wie moet dan gesteriliseerd worden?

Domme vraag. Forummen natuurlijk!!!! (niet persoonlijk bedoeld hoor)

Maar ff serieus. Ik ben graag creatief bezig, zoals bijvoorbeeld scrapbooken, kaarten maken en dingen op de naaimachine maken en ons huis veranderen. We wonen hier zes jaar en de woonkamer is al voor de derde keer behangen. Net als de hal en onze slaapkamer. De babykamer twee keer. Verder bak ik graag en eet ik mijn baksels heel graag.

Heb je weleens zelf iets gemaakt waar je trots op bent? Ik heb zelf de babykamer bekleed en als ik alle enthousiaste reacties hoor ben ik er erg trots op.

Debby, bedankt voor je eerlijke reactie op mijn vorige vraag. Ik vind het heel dapper dat je je leven zo'n positieve wending hebt gegeven. Helaas heb ik in het verleden genoeg mensen gezien die dat niet is gelukt (ik heb voor het hbo stage gelopen in de Pauluskerk te Rotterdam bij dominee Visser en daar zie je echt zoveel ellende). Deze knuffel is dan ook speciaal voor jou!!!!

Oh, tegelijkertijd. Ik vind dat mijn man gesterriliseerd moet worden. Helaas wordt hij al bleek om zijn neus bij het idee, dus dat zit er niet in... en ik ga ook niet!

Nou ja, voor de vraag zie mijn vorige stukje!

Volgens mij stond de vraag van het uit eten nog open.....
De laatste keer dat we hebben uit gegeten was bij de IKEA, Zweedse balletjes met friet ! Maar dat telt niet echt vind ik. Echt uit eten was bij 'Juffrouw Tok' een kip restaurant, waar ik kip Piri Piri heb gegeten. Heerlijk!

Dan de volgende vraag van Marloes:
Ik zit op naailes. Mijn moeder en zus zijn suoer handig en maken dus altijd leuke dingen. Ik dacht altijd: "Dat kan ik nooit." maar ik maak best leuke dingen. Kan er echt trots op zijn als één van de kindjes iets draagt wat ik zelf gemaakt heb.
Verder kan ik een heerlijk monchou taart maken. Zelfs vriendinnen bellen op of ik er voor hun verjaardag één wil maken.

Koop je al je boodschappen in één winkel, of ga je naar meerdere winkels om aanbiedingen in de gaten te houden?

Groetjes, Karin

PS Nog even over die steralisatie. Ik vind dat ik na 10 jaar pil, twee zwangerschappen, twee bevallingen en het plaatsen van een spiraaltje, wel even genoeg polonaise aan mijn lijf heb gehad.Er gaat bij mijn man een knoopje in. Hoe wit hij er ook van wordt. Al moet ik hem zelf de OK in dragen.....

Ik koop mijn boodschappen in 1 winkel. Ik heb gewoonweg de tijd niet om heen en weer te rijden of fietsen en het kost zoveel tijd dat de paar centen die het op zou leveren het niet waard zijn voor mij.

En over die sterilisatie. Mijn man is ook de pineut en ik weiger gewoon de pil dan te slikken, dus of een dozijn kinderen of knoopje.... hahahaha

Volgende vraag: Koop je wel eens iets waar je later ontzettende spijt van hebt?

Tja, ik ben nogal beinvloedbaar wat dat betreft, dus ja, ik koop wel eens iets, waar ik achteraf nogal spijt van heb.

Als laatste is dit van de felicitas dame. Hadden ze een hele leuke sesamstraatset, voor maar 15 euro per maand. Toen ik die doos kreeg, stond het totaalbedrag op een brief. Totaal was het bijna 200 euro. Het is echt wel een hele leuke set, maar eigenlijk totaal overbodig. En voor wat je krijgt echt VEELS te duur. Mijn man vond dit niet zon strakke actie van mij.

Wat is het leukste wat je ooit voor een ander hebt gedaan?

Zingen op de bruiloft van mijn zus. Ze wist er niks van en haar reactie was echt geweldig.

Oke volgende vraag daarop: Wat is het slechste wat je dan ooit bij een ander hebt gedaan?
Groetjes Lynn

Ehmmmmmmmmm,

Het slechtste wat ik ooit heb gedaan?

Ik heb natuurlijk wel meer slechte dingen gedaan, wie niet, maar het ergste vind ik toch wel dat ik ooit eens een haarspeldje heb gejat bij de drogist. Ik was toen een jaar of 10, maar als ik er nog aan terug denk, krijg ik nog een naar gevoel. Al stelt een haarspeld natuurlijk niet zoveel voor. Ik moest hem van mijn moeder terugbrengen naar de winkel (die had ook echt alles door). Dit was een hele beschamende situatie. Daarna nooit meer zoiets gedaan. Kan ook niet, werk nu namelijk bij de politie, en moet nu dat soort boefies (wel wat ouder natuurlijk) ter verantwoording roepen, hahahaa.

Mijn vraag is:

Wat irriteert je aan je partner?

Terug
Bovenaan