IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

hey,allereerst wil ik effe zeggen;debby petje af hoor..dat je dit zo durft te vertellen en fijn dat het nu zo goed met je gaat na dit alles

maar even antwoord op de vraag;ons meiske zal sowieso met dieren opgroeien,we hebben 2 katten,2 konijnen,en een voliere met vogels.
en ik vindt het ook wel goed,ze leert straks als ze wat ouder is;de omgang ermee,dat ze verzorgd moeten worden etc etc.
mijn nichtje vondt het altijd heerlijk bij ons,ze kon uren voor de konijnen zitten kijken al zittend op de voeremmer,en als je niet uitkeek,kroop ze er zo bij in

oeps nieuwe vraag vergeten...

overal zie je nu de nieuwe zomercollecties binnenkomen..koop jij al vast iets voor de zomer?of wacht je tot het zover is?

Kleren voor mezelf kopen is al niet mijn favoriete hobby, dus ik wacht wel tot het zo ver is. Voor Bas vind ik het nog erg moeilijk, want ik weet niet welke maat ik dan moet nemen. Voor mijn dochter is dat makkelijker en koop ik af en toe ook wel wat.

Heb je meer dan één voornaam?
Mijn volledige naam is: Karin Petronella Maria
en die van de kinderen: Eva Marianne Maria
                                                                  Bas Henricus Jozef

Kaly en Joybink: thnx voor de reacties!!

Mijn voornamen zijn: Debby Diana Adriana Cornelia... Een hele mond vol dus

Wat is je grootste fantasie??

Dromen over een heel groot huis waar ik alles heb wat mijn hartje begeert (heb nu ook al veel dus niks te klagen).
Kunnen doen en laten waar ik zin in heb zonder op het geld te hoeven letten.
Nooit meer te veel wegen.

Ik heb dus meerder fantasien, maar ja er moet wat te dromen overblijven.

werk je voor je plezier of omdat het noodzakelijk is voor het geld?

Ik ben sinds deze maand officieel thuisblijfmoeder
Als ik zou blijven werken zou ik 20uur p.w. gaan werken.
We hebben nu wel minder geld, maar zoveel scheelt het niet, maar we merken het tuurlijk wel.
Maar goed... dat hebben we er graag voor over!!

Heb je weleens een blauwtje gelopen??

Ha Ha. Wel meer dan ééns.....ik zal er ééntje beschrijven. Ik liep van de trein naar school (is al even geleden). Ik wilde de kruising oversteken en op de een of andere manier bleef mijn schoen steken waardoor ik heel elegant (not) op de grond terecht kwam. Uiteraard kwam er net een bus langs rijden met allemaal mensen uit mijn klas er in.

Heb je hobby's??
Groetjes Lynn

Ja mijn grootste hobby is op dit moment mijn dochter hahaha.
Nee ik ben echt fanatiek paardrijdster, ik heb een eigen paard die bij mijn ouders staat. Op moment staat het allemaal een beetje op een laag pitje, door Maud maar ook door het slechte weer.Ik ben van plan om het snel weer op te gaan pakken, heerlijk weer!!! Verder lekker wandelen met de hond en mijn dochter.

Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest en wat heb je toen gegeten?

Ps, nog even op het stukje van Debby, jeetje wat heftig zeg!!!Petje af dat je die stap hebt genomen om bij hem weg te gaan. Erg moedig en wat fijn dat je nu trots kan zijn op je gezinnetje..
Liefs Naomi

Terug
Bovenaan