IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Hmm... dat hij lakser is kwa opruimen hiero
Het gaat al wel veel beter hoor, dat mag ook wel gezegd worden

Heb je weleens ruzie met je partner, en waar gaat het dan meestal over??

Nee, we hebben nooit ruzie. We zijn allebei zo dat we, als er iets is het meteen zeggen zonder dat we boos worden of verwijten gaan maken en spreken alles rustig uit. (en ik heb toch altijd gelijk )

Waaraan ergert je partner zich bij jou?

Volgens mij kan ik soms beter vragen waar die zich niet aan ergert. Nee hoor. Maar hij is wel blij dat m'n hormonen minder worden. Volgens mij zat ik een beetje te veel op z'n huid.

Langzamerhand hebben we volgens mij alles wel gevraagd. Nog maar een herhalingsvraag dan: Werk je en zo ja hoeveel uur (en waarom)??

Groetjes Lynn

Nee, ik werk niet. Ja hier thuis de boel schoonhouden ja... das toch ook werken zeker?!?!

Heb je weleens iets vernield buiten vroeger??

Weet de namen niet meer, alleen Marloes weet ik nog... bedankt voor jullie complimentjes!! Doet me goed!!

Ik heb nog nooit iets van algemeen goed buiten gesloopt. Maar ik heb wel eens het tuintje van de buurvrouw onder handen genomen. Ik was toen een jaar of 6 en had een soort weddenschap met mijn zus. Nou ja... weddenschap, mijn zus vroeg of ik een plantje uit de tuin van de buuv durfde te trekken.   Nou, dat durfde Simoontje wel.

Jammer voor mij was dat mijn vader toevallig bij de buuv op visite was en alles zag... Mmmmm, de straf was niet mals.

Mijn vraag is voor jou is: Drink je weleens te veel, hoe veel  en hoe vaak?

Vroeger (toen ik tussen de 18 en de 22 was) dronk ik vooral in het weekend bij het uitgaan. Ik kon altijd veel hebben en ben niet vaak dronken geweest. Ik heb héél graag de touwtjes in handen en dat lukt niet als je dronken bent. Dus ik stopte meestal voordat het zo ver kwam.
Tegenwoordig drink ik helemaal niks meer, Alleen water, thee en optimel (melk gaat er écht niet in). Met mij uitgaan is altijd erg goedkoop....
Ik slik medicijnen waar ik geen alcohol bij mag gebruiken, maar ik mis het ok echt niet.

Geloof je in reïncarnatie?

Nee, ik geloof niet in reïncarnatie. Ik kan er ook helemaal niets mee.

Heb je jezelf weleens teleurgesteld en waarmee?

Ik heb mezelf teleurgesteld om destijds te blijven roken.....gelukkig ondertussen niet meer. Na de miskraam kon ik mezelf niet meer aankijken in de spiegel. Nadat ik gestopt was kreeg ik helaas nog een miskraam en dat maakt het schuldgevoel van het roken de 1e keer iets minder.

Wat doet je partner voorn werk en is hij veel uren van huis??
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan