IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Soms wel, soms niet. Ik weet zelf als geen ander hoe het is om met een uitkering te zitten. Ik ben, toen mijn zoontje nog geen half jaar was, door mijn toenmalige partner min of meer het huis uitgezet. Hij had een ander. Ik had geen geld of iets, en heb toen   2 maanden een bijstandsuitkering gehad, daarna vond ik een huis, een baan, en nog weer later een nieuwe man...

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je buiten je schuld in de uitkering terecht komt. Alleen vind ik wel dat mensen moeten beseffen dat het maar iets tijdelijks is, EN dat het door de werkende mensen betaald word.

Zo heb ik eens een jongen gesproken die zat in de WW. Had een HBO opleiding met veel kans op een baan, maar vond de meeste banen ``onder zijn niveau``. Daar gaan dan mijn nekharen van overeind staan. Dan ga je maar voorlopig ``onder je niveau`` zitten hoor, en zoek je vanuit daaruit maar weer verder.

Mijn vraag is:

Hoe ziet voor jou een gezellige avond met je partner eruit?

Hoi,

eerst lekker uit eten, daarna naar de film en dan nog even ergens wat drinken Dat zal wel zo'n jaar of acht geleden zijn dat dat voor het laatst is gebeurt.

Nu is een gezellige avond samen eerst de kinderen op bed, daarna samen uitgebreid eten en dan gezellig een spelletje doen.

Wanneer voelde je je echt moeder?

Oh, op zo veel momenten..... 'S morgens vroeg als ik de kids uit bed haal en wordt begroet met een stralende lach. Als ik met twee kinderen op de achterbank door het dorp rij. Als mijn dochter de speelzaal uit komt rennen en roept: MAMA!!! Zondag morgen als we met z'n viertjes in het grote bed liggen. Als ik de zesde was van deze week in de machine stop. Als ik boodschappen doe. Als iemand me een compliment geeft over mijn kinderen.
Kortom: Héél vaak!

Als je kindje medicijnen nodig heeft (neusspray, iets voor doorkomende tanden), kies je dan liever voor homeopatisch of 'gewoon' regulier?

Groetjes,
Karin

Meestal kies ik voor regulier, gewoon omdat ik weet dat het meteen helpt.
Homeopatisch vind ik niet altidj meteen helpen en ik wil mijn kindje wel van het probleem afhelpen zo snel mogelijk.

Laat je je kind vaccineren?

JA!

Ik heb een paar maanden geleden ook een documentaire gezien over de biblebelt, toen de poliovaccinaties net in het programma zaten. Dit versterkte alleen maar mijn gevoel dat ik mijn kinderen moet laten inenten. Zelf laat ik ook braaf iedere 10 jaar de hele boel opnieuw zetten. Met daarnaast de vaccinatie hepatitus vanwege mijn werk.

Wat doe je voor sport?

Ik heb een paard dus doe "in principe" aan paardrijden.. Zij het niet dat ie al weken en weken niet lekker loopt en er voorlopig dus alleen gewandeld mag worden.. Sinds een paar weken doe ik dus aan wandelen hihi..

Ben je een zomer of een wintermens?

Moeilijk. Alle seizoenen hebben zijn charmes, daar zijn we Nederlanders voor, maar moet ik kiezen dan ga ik voor de zomer!! Lekkerrrrrrr warrrrrrrm!!!!!!

Carnaval of niet?

Terug
Bovenaan