IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Dat wisselt heel sterk. Ik heb maanden gehad dat ik pas na middernacht mij bed opzocht maar nu is het meestal zo dat ik een paar dagen achter elkaar laat naar bed ga en dan een paar dagen zorg dat ik er voor half elf al in lig. Anders val ik overdag in slaap.

Waar kan je helemaal niet tegen?

Tegen mijn totaal dwarsliggende, brutale, drukke  zoontje van 6 jaar. Op dit moment is het echt zo erg!!! Ik word er zelf helemaal gek van.  Hij word nu ook getest op ADHD, op advies van de school, omdat het totaal de spuigaten uitloopt. Maar zo vervelend als hij tegen ons kan zijn (pa en ma), zo lief is hij voor zijn babyzusje. Dus dat dan gelukkig weer wel.

Wat is je favoriete parfum?

Angel!!! Die kwam net uit toen ik stage liep in een parfumeriezaak in Frankrijk en sindsdien ben ik er helemaal aan verknocht (al zo'n 14 jaar!)

Welke radiozender luister je meestal?

QMusic, vind vooral toeterman smorgens erg leuk!! Ik luister wel alleen radio in de auto   thuis meestal mijn eigen lievelingsmuziek via de mediaplayer op mn laptop!!

Uh vraag......

Welke gebeurtenis van 2008 kijk je naar uit?

Naar ons nieuwe huis. We hebben een nieuw huis gekocht in een nabij gelegen dorp/stad, en krijgen in augustus de sleutel!
En in september gaan goede vrienden van ons trouwen en een leuk feestje is altijd welkom hahaha..

Ben je getrouwd?

Ja.
Ik was 26 weken zwanger van de oudste (Maik) toen ik in het huwelijksbootje stapte.
Gewoon een gezellig diner gehad met familie en vrienden, niks bijzonders. Het was voor ons gewoon om alles goed geregeld te hebben.

In wat voor huis wonen jullie?

Wij wonen in een kleine eengezinswoning. Met 2 slaapkamers. Eline ligt nu nog bij ons op de kamer. Als ze wat groter is, gaat ze naar de kamer van haar broer en maken we een soort afscheiding.

We hebben ook geen zolder. Maar het huis is wel vrij nieuw, uit 2001. Met mooie keuken en badkamer, en een tuin, op het zuiden.

Ik zou wel graag groter willen wonen, maar ja, het is niet anders. Een ander huis zit er voorlopig financieel niet in, zeker nu ik minder ga werken.

Mijn vraag is, hoeveel auto ´s hebben jullie, en hoe oud zijn die.

We hebben twee auto's, maar één daarvan is een lease-auto. Iedere vier jaar mag mijn man een nieuwe auto uit zoeken! Toen ik hem leerde kennen had hij een enorme grote vrijgezellenbak (waar moet een jonge vent anders zijn geld aan uit geven?). Toen hij toen een nieuwe uit moest kiezen, kozen we voor een kleine gezinsauto (met het oog op eventuele kinderen) en vorig jaar mocht hij weer een nieuwe auto uitzoeken. Ik was toen al zwanger van Bas, dus nu is het een stationwagon (Skoda Fabia) geworden.
Dan is er nog mijn truttenschudder. Een Twingo uit '96. Binnenkort moet hij weer voor de keuring en ik hou mijn hart vast. Vorig jaar moesten we 700 euro betalen om hem door de keuring te krijgen. Dat geld hebben we nu niet, maar ik zou echt niet zonder auto willen.... Ik weet dat het een luxe is, maar zonder mijn autootje wordt mijn wereld wel een stuk kleiner (mede door mijn lichamelijk beperkingen kan ik niet zo ver fietsen en is reizen met het Openbaar Vervoer ook niet altijd mogelijk).

Als je naar een restaurant gaat kies je dan iets wat je kent of vindt je het juist leuk om nieuwe, onbekende dingen te proberen?

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan