IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

hi

die is zeker lastig om dat van je zelf te zeggen maar ik denk dat ik in het begin niet de makkelijkste was vooral tegenover mijn vriend wilde graag dat alles ging zoals ik het deed vooral omdat djaimy ingebakerd lag en veel baat had (volgens mij) bij de 3 r van ria blom maar nu dat djaimy eigenlijk een stuk makkelijker is ben ik ook wat soepeler en kan ik meer hebben en is het denk ik voor onsallemaal een stuk relaxter en gezelliger
 zo dat staat er!!

nou een volgende vraag natuurlijk ff denken????????????/

dvd tje huren of naar de bios

Lekker met zijn 2tjes naar de bioscoop.

Wat irriteert jullie aan jullie partner?? (ja, das een heftige hé?)

Zijn luiheid!! Eeuwig in bed blijven liggen 's ochtends, ik vind het zonde van ons weekend. Maar verder wel een heel lieve man, hoor!

Ben je bang dat je je kind verwent?

Dat hij zoveel achter de computer zit.
Ik ben al in staat geweest om het snoer door te knippen.

Zelf kleren maken of niet?

Weer twee tegelijk geantwoord,   ik geef op allebei de vragen maar even antwoord.

Ik ben soms wel bang dat ik mijn kind verwen, omdat ze via icsi op de wereld is en het dus nog maar de vraag is of ze een broertje of zusje krijgt ben ik nogal geneigd om vanalles voor haar te kopen, ook qua aandacht komt ze niets tekort maar of ze er nu echt slechter van wordt weet ik ook niet...

En zelf kleren maken is niets voor mij, ooit wel een poging gewaagd maar bij gebrek aan geduld jammerlijk mislukt!

Wat doen jullie met oud en nieuw?

hé. leuk spelletje....

Alleen was er niet afgesloten met een vraag.
Bij deze:

Wat ga je vanavond doen?

Groetjes Lynn

hhhmmm 2e pagina....niet gezien....

Met oud en nieuw blijven we lekker thuis. Vrienden van ons komen ook en die blijven een nachtje logeren. Zo kunnen de kleintjes lekker slapen en wij allemaal een borrel drinken.

En gaat er nog iemand op vakantie?

Groetjes Lynn

hoi
nee, ik vind onze kleine meid nog te klein (nu 3.5 mnd).

een simpel kerstdiner of heel uitgebreid koken?

Terug
Bovenaan